// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۷

سرورهای PES 2015 اوایل شهریور غیرفعال می شوند

نزدیک به دوسال از عرضه بازی PES 2015 می‌گذرد و حتی PES 2016 نیز عرضه شده، اما کم و بیش شاهد هستیم که بازیکنان هنوز هم به تجربه PES 2015 مشغولند. حال کونامی اعلام کرده که در ماه آگوست (شهریور) سرورهای این بازی به‌کلی قطع خواهند شد.

اگر از طرفداران بازی‌ های ورزشی هستید و علاقه‌مندید که به تجربه بازی با دیگران بپردازید، پس حتما به سراغ بازی‌های چندنفره رفته‌اید. بازی PES 2015 نیز یکی از همین بازی‌ها است و مطمئنا تجربه‌ای خاطره‌انگیز را طی این مدت برای تمامی طرفداران بازی‌های ورزشی به جای گذاشته. اما این بازی در حال گذراندن آخرین روزهای حیات خود است و بزودی طبق اعلام رسمی کونامی کلیه سرورهای آن غیرفعال شده و امکان انجام بازی چندنفره از این بازی حذف می‌شود.

سری PES هر ساله در حال عرضه یک شماره جدید است ولی بعضی از بازیکنان به هردلیلی هنوز قصد خرید نسخه جدید را نداشته‌اند. اما با این حال کونامی با اجبار هم که شده این عده را مجبور به خرید بازی جدید مجموعه می‌کند. مطابق اعلامیه رسمی وبسایت کونامی، سرورهای آنلاین بازی PES 2015 کمتر از دو ماه دیگر و در تاریخ ۲۵ آگوست (۴ شهریور) غیرفعال خواهند شد و دیگر بازیکنان به بخش‌های myClub و چندنفره دسترسی نخواهند داشت. همچنین تمامی امتیازات و یا GPهای درون بازی باطل خواهند شد.

عرضه بازی PES 2015 به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد. به نظر می‌رسد هنوز کونامی می‌توانست سرورهای بازی را فعال نگه دارد ولی طبیعتا نه فقط سری PES بلکه تمامی بازی‌ها پس از مدتی سرورهای آنلاینشان قطع خواهد شد.

منبع: Attack Of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده