// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰

خبر ساخت Metal Gear Rising 2 تکذیب شد

مدتی پیش به نظر می‌رسید در نمایشگاه بازی تایپه ۲۰۱۵ به نسخه بعدی بازی Metal Gear Rising اشاره شده بود. اما امروز اعلام شد که آن تیزر به نمایش درآمده به Metal Gear Rising 2 مربوط نمی‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این خبر توسط جف کیلی که ارتباط خوبی با اعضای استودیوی کوجیما پروداکشن دارد، اعلام شد:
تکذیب شایعه: در نمایشگاه بازی چین تایپه ۲۰۱۵ هیچ اشاره‌ای به ساخت بازی Metal Gear Rising 2 نشده است و تمامی شایعات مبنی بر ساخت آن کذب هستند.درباره‌ی صحت این خبر با  کن ایچیرو ایمی‌زومی از استودیو کوجیما پروداکشن صحبت شده است. - جف کیلی، ۱ فوریه (۱۲ بهمن)
کن ایچیرو ایمی‌زومی در پاسخ به همین موضوع در توئیتر گفته است که اعضای تیم حتی نمی‌دانند که این تیزر به چه چیزی اشاره می‌کند. این تیزر توسط بخش سرگرمی سونی منتشر شده است:
ما نمی‌دانیم. عدد ۲ همانند شمارش معکوس به نظر می‌رسد. این تیزر توسط بخش سرگرمی سونی ساخته شده است. کن ایچیرو ایمی‌زومی- ۱ فوریه (۱۲ بهمن)
ایمی‌زومی در ادامه‌ی صحبت‌های خود توضیح داد که شمارش معکوس سه و یک نیز در تیزر به صورت صوتی اشاره شده است. اگرچه به صورت بصری دیده نشدند ولی او فکر می‌کند که این تیزر یک تبلیغ برای شروع غرفه‌ی سونی در این رویداد بوده است. به هر حال مسئله‌ای که بر هیچ‌کس پوشیده نیست، ساخت Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain و Silent Hills است. کسی چه می‌داند؟ شاید این شماره معکوس مربوط به اتمام ساخت این بازی‌ها باشد. بازی Metal Gear Rising در تاریخ ۱۹ فوریه سال ۲۰۱۳ (۳۰ بهمن ۱۳۹۱) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 و ۹ ژانویه ۲۰۱۴ (۱۹ دی ۱۳۹۲) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شده بود. نظر شما درباره‌ی این تیزر چیست؟ این عدد می‌تواند نشان‌دهنده‌ی چه چیزی باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده