نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

تریلر معرفی Battlefield 1 محبوب‌ترین ویدیوی رسمی مرتبط با بازی‌ها در سال ۲۰۱۶ است

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وب‌گاه جهانی یوتیوب، تریلر رونمایی از Battlefield 1، جدیدترین عضو خانواده بازی‌های شوتر استودیوی دایس، به علت استقبال کم‌نظیر عموم در حال حاضر به‌عنوان محبوب‌ترین ویدیوی مربوط به یک بازی در سال ۲۰۱۶ شناخته می‌شود.

در حال حاضر، کاربران یوتیوب ماهانه بیش از ۱۴۴ میلیارد دقیقه را به تماشای ویدیوها و استریم‌های زنده‌ی مرتبط با بازی‌های ویدیویی اختصاص می‌دهند. تریلر‌ها و تیزرها نیز به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین بخش‌های فرایند تبلیغات بازی‌های ویدیویی، همواره سهم بزرگی از محتوای تماشا شده را در اختیار داشته‌اند و تاثیر آن‌ها بر چرخه سودآوری برای کمپانی‌ها و ناشرین، غیر قابل انکار است. «بتلفیلد 1» که به لطف تریلر معرفی سرتاسر هیجان خود داغ‌ترین محصول کمپانی الکترونیک آرتز در ادامه سال ۲۰۱۶ میلادی محسوب می‌شود، از هم‌اکنون کمر همت به جابه‌جایی رکوردها بسته است! با بیش از ۳۷ میلیون بازدید، موج وسیعی از تعریفات و تمجیدات و همچنین آمار قابل ملاحضه لایک‌ها، گوی سبقت را به طرز بی‌سابقه‌ای از رقیب خود یعنی Call of Duty: Infinite Warfare ربوده؛ به‌گونه‌ای که تیزر قسمت جدید سری «ندای وظیفه» چهارمین ویدیوی منفور یوتیوب است و عضو جدید خانواده «میدان نبرد» در جایگاه محبوب‌ترین ویدیوی‌ مرتبط با بازی‌ها تا به این‌ لحظه از سال ۲۰۱۶ قرار دارد.

در فهرست جدیدی که با محوریت «تعداد بازید» از تریلرها منتشر شده است، چند نماینده مختلف از Call of Duty و Fallout 4، شامل  تریلر رسمی بازی‌ها و تریلر معرفی بسته‌های الحاقی به چشم می‌خورند که در ادامه می‌توانید مجموع بازدید آن‌ها را در یوتیوب مشاهده کنید:

  1. تریلر رونمایی رسمی از بازی Battlefield 1؛ مجموع بازدید: ۳۷.۷ میلیون
  2. تریلر رونمایی رسمی از بازی Call of Duty: Infinite Warfare؛ مجموع بازدید: ۲۷.۱ میلیون
  3. تریلر بازی Gears of War 4 با نام «Tomorrow»؛ مجموع بازدید: ۱۶ میلیون
  4. تریلر رونمایی رسمی از بازی Pokémon Sun and Moon؛ مجموع بازدید: ۸.۸ میلیون
  5. تریلر بازی Doom با نام «Fight Like Hell»؛ مجموع بازدید: ۸.۶ میلیون
  6. انیمیشن کوتاه بازی Overwatch با نام «Dragons»؛ مجموع بازدید: ۷.۱ میلیون
  7. تریلر رونمایی رسمی از بسته الحاقی بازی Fallout 4 با نام «Far Harbor»؛ مجموع بازدید: ۴.۴ میلیون
  8. تریلر رونمایی رسمی از بسته الحاقی بازی Fallout 4 با نام «Automatron»؛ مجموع بازدید: ۲.۹ میلیون
  9. تریلر رونمایی رسمی از بسته الحاقی بازی CoD: Black Ops 3 با نام «Awakening»؛ مجموع بازدید: ۲.۸ میلیون

کمپانی الکترونیک آرتز که امسال در نظر دارد تا به‌جای حضور مستقیم در E3 2016 روز یک‌شنبه، ۲۳ خرداد، رویدادی مستقل به نام EA Play را در سالن باشگاه نوکیا، واقع در نزدیکی محل نمایشگاه E3 میزبانی کند، چندی پیش جزئیات مراسم خود را اعلام کرد.

«بتلفیلد 1» که به گفته کمپانی EA بزرگ‌ترین و نوآورانه‌ترین بازی در کل مجموعه است، برای به سقف رساندن هیجان طرفدران در E3 2016 حضور پررنگی خواهد داشت. داستان این اثر، روایت چند سرباز مختلف را در طول یکی از خونین‌ترین صف‌آرایی‌های نظامی ملل در تاریخ بشریت به‌تصویر خواهد کشید و قرار است که شاهد المان‌های روایی بی‌سابقه‌ای در کمپین بازی باشیم. در پایان، شما را به تماشای تریلر دوم بازی با مضمون «سلاح سرد در مقابل سلاح گرم» دعوت می‌کنیم:

|

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ به نظر شما دلایل محبوبیت همه‌گیر Battlefield 1 چیست؟

منبع: Venturebeat


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده