// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

۵۰ بازی جدید به سرویس Playstation Now اضافه شدند

سونی امروز از اضافه شدن ۵۰ بازی جدید به لیست بازی‌های پلی استیشن ناو (Playstation Now) خبر داده است. این سرویس استریم آنلاین بازی‌های ویدیویی در حال حاضر بیش از ۴۰۰ بازی را در خود جای می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سونی از اضافه شدن ۵۰ بازی‌ جدید به Playstation Now خبر داده است. تعدادی از این بازی‌ها متعلق به شرکت 2K هستند که از جمله آنها می‌توان به  Borderlands: The Pre-Sequel و The Darkness II و Spec Ops: The Line و Duke Nukem Forever اشاره کرد. بازیکنان همچنین قادر به بازی کردن برخی از برترین بازی‌های 2K مانند Borderlands و Borderlands 2 و BioShock و BioShock 2 و BioShock Infinite و XCOM: Enemy Within و NBA 2K14 خواهند بود.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

در ادامه توضیحات کوتاهی در رابطه با برخی از بازی‌های اضافه شده به پلی‌استیشن ناو را مطالعه کنید.

Borderlands: The Pre-Sequel

ورود دوباره به جهان Borderlands با سلاح‌ها، ویدیوها و وسایل نقلیه‌ جدید برای مبارزه‌های مخرب برروی سطح کم جاذبه ماه، فرصت مناسبی برای بازی کردن با چهار کلاس را در The Pre-Sequel فراهم می‌کند. برای ماجراجویی هیجان‌انگیز جدید، خود را برای پرتاب برروی قمر سیاره پاندورا آماده کنید.

The Darkness II

در ادامه داستان The Darkness باری دیگر با جکی استاکدو، رئیس یک خانواده تبهکار در نیویورک همراه می‌شویم تا دوباره با استفاده از قدرت‌های مافوق‌طبیعی The Darkness به دنبال گروه تبهکاری دیگری به نام برادرهود برویم. این بازی اول‌شخص تیراندازی تاریکی را به معنای واقعی با شما به اشتراک می‌گذارد.

Spec Ops: The Line

شش ماه از وقایع طبیعی طوفان شن در دبی می‌گذرد. اتفاقی که به شکوه این شهر پایان داده و باعث از دست رفتن جان هزاران انسان از جمله سربازان آمریکایی فرستاده شده برای تخلیه شهر شده است. امروز، آن شهر مجلل و باشکوه در میان انبوهی از شن دفن شده است.

Duke Nukem Forever

چکمه‌های خود را بپوشید و باری دیگر پا به جهان Duke Nukem، تازه‌ترین بازی از مجموعه افسانه‌ای Duke Nukem بگذارید. با هجوم انبوهی از موجودات فضایی، اکنون داک با کنترل شما به تنها امید جهان برای رهایی از حمله این موجودات فضایی تبدیل شده است. با ساعت‌ها اکشن تک‌نفره و طیف وسیعی از حالت‌های چندنفره جذاب، خود را برای یک سرگرمی زیبا آماده کنید.

بازی های playstation nowدر خبری مرتبط، سونی همچنین از تخفیف اشتراک Playstation Now با بیش از ۴۰۰ بازی خبر داد. بازیکنان از امروز به دنبال اضافه شدن ۵۰ بازی جدید می‌توانند به طیف وسیعی از بازی‌های موجود برروی این سرویس دسترسی پیدا کنند.

طبق اعلام سونی اشتراک ۳ ماهه Playstation Now با ۳۳ درصد تحفیف در ایالات متحده و کانادا تا تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۱۶ (۲۱ تیر ۱۳۹۵) در دسترس قرار می‌گیرد. البته سونی تأکید می‌کند که این تخفیف تنها برای «اولین» اشتراک اعمال می‌شود و در نتیجه برای شارژ اشتراک باید مانند سابق مبلغ ۴۴/۹۹ دلار را برای ۳ ماه پرداخت کنید.

فهرست کامل بازی‌های ارائه شده برروی Playstation Now اکنون از طریق وبسایت این سرویس در دسترس است.

منبع: Playstation Blog


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده