نویسنده: حامد افرومند
// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۹

جمع‌بندی روزانه: از بازگشت چهار شگفت‌انگیز تا جعبه گشایی، توییچ و Bloodborne

یک روز دیگر گذشت و امروز هم مطالب زیادی در زومجی به نگارش در آمد.
در جمع‌بندی مطالب امروز زومجی، به مهم‌ترین رویداد‌های روز دنیای بازی‌های ویدیویی که در سایت مخابره شدند، می‌پردازیم. ps4

سونی به دنبال خلق نسل آینده صداگذاری در بازی‌های ویدیویی

به نظر می‌رسد سونی قصد دارد تا با استخدام یک مهندس نرم‌افزار در حوزه صدا و صداگذاری به تکنولوژی‌های جدیدی دست یابد تا تجربه نسل بعدی صداگذاری در بازی‌های ویدیویی را به پلی‌استیشن 4 بیاورد.
  بازی Minna de Spelunker Z

بازی Minna de Spelunker Z برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد

کمپانی اِسکوار اِنیکس هفته‌ی گذشته وعده‌ی رونمایی از یک بازی انحصاری برای پلی‌استیشن 4 را داده بود. این کمپانی در رویدادتوکایگی ژاپن به وعده‌ی خود عمل کرده و از بازی  Minna de Spelunker Z به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی رونمایی کرده است.
  fantastic four

تماشا کنید: Doctor Doom شخصیت اصلی فیلم Fantastic Four خواهد بود

اولین تریلر نسخه‌ی جدید فیلم Fantastic Four چند روز پیش منتشر شد و نوید فیلم متفاوتی از دیگر عناوین Marvel را می‌داد. با صحبت‌های نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی این اثر درباره‌ی ضدقهرمان جدید آن همراه باشید.
  Battlefield: Hardline

اطلاعات کامل نسخه آزمایشی Battlefield Hardline

الکترونیک‌آرتز با انتشار اعلامیه‌ای در سایت رسمی Battlefield اطلاعاتی راجع به نسخه آزمایشی بازی Battlefield Hardline ارائه کرده است و در پرسش و پاسخی به سوالات کاربران جواب داده است.
  bloodborne

تماشا کنید: Bloodborne گیمرهای حرفه‌ای را هم به چالش می‌کشد

بازی‌های استودیوی فرام سافت‌وار همگی از سختی طاقت فرسایی برخوردار هستند. Bloodborne  نیز از این قاعده مستثنا نیست. تریلری جدید از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است که می‌توانید‌ آن را از طریق زومجی مشاهده و دانلود کنید.
  twitch

توییچ آمار خیره‌کننده‌ای از عملکرد خود منتشر کرد

این روزها کمتر گیمر حرفه‌ای را پیدا می‌کنید که با توییچ (Twitch) آشنا نباشد. سرویس استریم ویدیویی بازی‌ که به سرعت پله‌های را ترقی را طی نمود، اعداد و ارقام جالبی را پیرامون عملکرد خود در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر کرده که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست.
  Disney Infinity: Toy Box 2.0

Disney Infinity: Toy Box 2.0 برای iOS منتشر شد

هم اکنون کاربران سیستم عامل IOS می‌توانند Disney Infinity: Toy Box 2.0 را بر روی دستگاه‌های خود تجربه کنند. نسخه مجانی عرضه شده از Toy Box 2.0 برای سیستم عامل iOS، تمامی ویژگی‌های دیگر نسخه‌ها را شامل می‌شود. درکنار آن، قابلیت بازی چندنفره هم در بازی وجود دارد و می‌توانید با دیگر بازیکنان، این محصول را تجربه کنید.
  Evolve

بازی رایگان موبایل Evolve: Hunters Quest معرفی شد

بازی Evolve قرار است راه خود را به تلفن‌های همراه شما با سبکی متفاوت باز کند.توکی گیمز (2k Games) ناشر بازی Evolve، از محصول جدید خود با نام Evolve: Hunters Quest رونمایی کرد. این بازی، یک اپلیکیشن موبایل است که در کنار بازی اصلی عرضه خواهد شد.
  psych shakhes

معرفی بازی موبایل Psych: گردش روی مدار بی‌پایان

امروز در بخش معرفی بازی موبایل شما را با یکی از بازی‌های تازه عرضه شده و البته متفاوت آشنا خواهیم کرد. بازی که اگرچه متفاوت است اما با توجه به مدار بی‌پایانش، مانند بیشتر بازی‌های موبایل روی رکورد زدن و استفاده شبکه‌های اجتماعی اصرار دارد. با معرفی بازی Psych همراه باشید.
  جعبه گشایی آنباکسینگ بسته ویژه Dragon Age

اختصاصی زومجی: جعبه گشایی نسخه‌ی کالکتور بازی DRAGON AGE: INQUISITION

Dragon Age: Inquisition یکی از پرافتخارترین بازی‌های سال ۲۰۱۴ بود که جوایز بسیاری از سوی مراجع مختلف از جمله جایزه‌ی بازی برتر سال در مراسم Game Awards 2014 را کسب کرد. علاوه بر نسخه‌ی معمول، یک نسخه‌ی ویژه از بازی برای شیفتگان این بازی منتشر شد که دارای ملحقاتی ارزشمند است. با زومجی و نگاهی نزدیک به این نسخه همراه باشید.   _______________________________________________________________________________________ تهیه شده در زومجی  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده