نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳

تماشا کنید: مایکروسافت تریلری از برنامه خود در نمایشگاه E3 منتشر کرد

شرکت مایکروسافت تریلر کوتاهی برای تبلیغ کنفرانس ایکس‌باکس وان در نمایشگاه E3 منتشر کرد. این کنفرانس ۲۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

کمتر از دو هفته به شروع بزرگترین نمایشگاه صنعت بازی‌های رایانه‌ای یعنی نمایشگاه E3 مانده است و شرکت‌های بازی‌ساز در حال آماده‌سازی خود برای برگزاری کنفرانس‌های هیجان‌انگیز هستند. امروز شرکت مایکروسافت تریلر تبلیغاتی کوتاهی درباره کنفرانس ایکس‌باکس وان در نمایشگاه E3 امسال منتشر کرد.

کنفرانس شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 روز دوشنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد. مایکروسافت بعد از کنفرانس خود قصد دارد چند برنامه روزانه را به صورت زنده در روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد ساعت ۳:۳۰ اجرا کند.

شرکت Microsoft قول داده است که در کنفرانس مطبوعاتی ایکس‌باکس وان بازی‌های جدید و نمایش‌های برجسته‌ای را به نمایش بگذارد و در برنامه روزانه خود خبرهای داغ انحصاری، مصاحبه‌ها، دسترسی به سازندگان بازی و مسابقاتی را به صورت زنده اجرا کند.

کسانی که در شهر لوس‌آنجلس حضور ندارند؛ می‌توانند از طریق اینترنت کنفرانس‌ شرکت مایکروسافت را از طریق سایت Xbox.com، توئیچ  یا کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 به صورت زنده تماشا کنند. همچنین سایت یوتیوب نیز کانال مخصوصی برای پوشش تمام کنفرانس‌های نمایشگاه E3 2016 ایجاد کرده است.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس، در توئیتر خود درباره کنفرانس شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 گفت:

من از اینکه دوباره دورهم جمع می‌شویم بسیار خوشحال هستم و کنفرانس امسال ما بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. ما خوشحالی و رضایت طرفداران نسبت به کنفرانس مایکروسافت را خواهیم دید.

شما می‌توانید در پایین تریلر تبلیغ کنفرانس شرکت مایکروسافت را تماشا کنید:

|

منبع: Attack of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده