نویسنده: deleted account
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۴

برنامه‌ های نینتندو برای E3 2016 تغییر کرد؛ تمرکز بیشتر بر روی Zelda خواهد بود

در فاصله کمتر از دو هفته به برگزاری نمایشگاه E3 2016، کمپانی نینتندو اعلام کرده که در برنامه‌های خود برای این نمایشگاه، تغییراتی ایجاد کرده است. با زومجی و جزئیات این خبر همراه شوید.

به تازگی سران نینتندو رسما اعلام کردند که با ایجاد تغییراتی در برنامه‌هایشان برای E3 2016، قرار است بیشتر به بحث و گفت‌و‌گو درمورد بازی جدید مجموعه Zelda بپردازند. اما این موضوع به معنی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی از سوی این کمپانی نیست؛ این روند تغییری نکرده و در E3 امسال قرار نیست نینتندو کنفرانسی داشته باشد.

در استریم زنده‌ای که قرار است در روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد پخش شود، نینتندو علاوه بر Zelda، از بازی‌های دیگری همچون Pokémon و Dragon Quest VII  و Tokyo Mirage Sessions نمایش‌هایی ارائه خواهد کرد. نینتندو در بیانیه‌ مطبوعاتی خود اعلام کرد:

نینتندو باری دیگر در E3 حضور خواهد یافت و با برنامه‌ی دو روزه، پوششی مستقیم از پروژه Nintendo Treehouse را به نمایش درخواهد آورد؛ به‌صورت زنده در E3! این پوشش مستقیم روز ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) ساعت ۸:۳۰ به‌وقت تهران شروع خواهد شد و تمرکز ویژه‌ای بر روی نسخه Wii U بازی The Legend of Zelda و اولین گیم‌پلی زنده بازی‌های Pokémon Sun و Pokémon Moon خواهد داشت.

برنامه روز دوم پروژه Nintendo Treehouse: در روز دوم، پخش مستقیمی از نمایشگاه E3 خواهیم داشت که با نمایش بازی‌های مورد‌انتظار Wii U و 3DS همچون Monster Hunter Generations و Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past و Tokyo Mirage Sessions #FE همراه خواهد بود. روز دوم این پروژه با سوال و جواب ویژه توسعه‌دهنده بازی Pokémon GO در ساعت ۹:۳۰ شبِ ۲۶ خرداد آغاز خواهد شد.

گرچه نینتندو در برنامه‌هایش تغییراتی ایجاد کرده، اما Zelda هنوز هم تنها بازیِ نینتندو است که در E3 امسال قابل‌بازی خواهد بود؛ مگر آنکه نینتندو باز هم برنامه‌هایش را دچار تغییر کند.

منبع: Kotaku


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده