نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۶

بازی ایرانی Shadow Blade: Reload برای پلی استیشن 4 منتشر شد

سرانجام بازی ایرانی Shadow Blade: Reload برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بازی اکشن-پلتفرمر که توسط استودیو فن‌افزار شریف ساخته شده، هم‌اکنون با قیمت ۱۴/۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استیشن قابل خریداری است. با زومجی همراه باشید.

بازی Shadow Blade و نسخه‌ی بعدی آن، یعنی Shadow Blade: Reload، از موفق‌ترین آثاری هستند که بازی‌سازان کشورمان به بازارهای جهانی عرضه کرده‌اند. در یکی از جدیدترین افتخارآفرینی‌های این مجموعه، اکنون بازی Shadow Blade: Reload در پلی‌استیشن استور قرار گرفته و دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانند آن را بر روی این کنسول تجربه کنند.

«شدو بلید: ریلود» یک بازی اکشن-پلتفرمر است که توسط استودیو فن‌افزار شریف، سازنده‌ی سری بازی‌های گرشاسپ، تولید شده است؛ استودیویی که در خارج از کشور با نام دد میج (Dead Mage) فعالیت می‌کند. شدو بلید: ریلود نسخه‌ای بهبود یافته از شدو بلید یا «شمشیر تاریکی» به شمار می‌رود که پیش از آن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده بود. نسخه‌ی جدید شدو بلید دو سال پیش به‌طور آزمایشی در فروشگاه استیم قرار گرفت و عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی آن هم از تابستان گذشته آغاز شد. موفقیت‌های این اثر باعث شد تا سازندگان بازی به فکر انتشارش برای سایر پلتفرم‌ها بیفتند که در نتیجه‌ی این تصمیم، اکنون کنسول نسل هشتم سونی در کنار رایانه‌های شخصی و سیستم‌عامل iOS میزبان آن شده است.

بازی Shadow Blade: Reload هم‌اکنون در ازای پرداخت ۱۴/۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استیشن قابل خریداری است. نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی ۳/۵ گیگابایت حجم دارد.

منبع: Store.PlayStation


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده