نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

دیپ سیلور: بازی Dead Island 2 لغو نشده است

بازی Dead Island 2 آنقدر تاخیر خورد که استیم، صفحه مربوط به آن را حذف کرد. پس از این اقدام استیم در حالی که شایعاتی مبنی بر توقف ساخت این بازی مطرح شد، اما کمپانی دیپ سیلور با رد این شایعات، اعلام کرد که بازی Dead Island 2 همچنان در حال ساخت است.

در حالی که دیروز در خبرها آمده بود که شبکه استیم صفحه متعلق به بازی Dead Island 2 که مدت زمان بسیاری در دست ساخت است را حذف کرده، اما به نظر می‌رسد که نتیجه گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه این بازی به احتمال زیاد متوقف شده و سازندگان دیگر مشغول توسعه آن نیستند، به هیچ‌وجه صحیح نبوده است، چرا که اخبار جدیدی که از کمپانی دیپ سیلور ناشر بازی Dead Island 2 منتشر شده، تمامی این تردیدها را از بین می‌برد و نقطه پایانی بر تمام سردرگمی‌ها و صد البته اعتراضاتی که برخی از طرفداران به آن‌ها ابراز کرده بودند، می‌گذارد.
کمپانی دیپ سیلور اطلاعات جدیدی را در وب‌سایت PCGamesN منتشر کرده است، آن‌ها گفته‌اند که:

بازی Dead Island 2  همچنان توسط استودیو سومو دیجیتال در حال توسعه است، هر زمان که ما جزئیات جدیدی را برای اشتراک داشتیم، منتشر می‌کنیم.

البته این به خودی خود خبر بسیار خوبی است که بازی Dead Island 2، حداقل در حال توسعه است و بالاخره روزی منتشر خواهد شد، اما همچنان اطلاعات بسیار اندکی از روند ساخت بازی و اینکه هم‌اکنون بازی در چه مرحله‌ای از ساخت قرار دارد، در دسترس است.

بازی Dead Island 2، ابتدا در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و از روز نخست، قبل از اینکه کمپانی دیپ سیلور استودیو سازنده آن را با سومو دیجیتال جایگزین کند، توسط استودیو یاگر در حال توسعه بود. آخرین باری که خبری از بازی منتشر شد، درباره خط داستانی احتمالی آن بود، قرار شد داستان بازی، چندین ماه پس از اتفاقات بازی Dead Island و ماجرای فرار از جزیره مرده (Escape Dead Island) رخ دهد، که این یعنی ادامه داستان بازی، در ایالت قرنطینه‌شده کالیفرنیا اتفاق می‌افتد.
با وجود آینده مبهم این مجموعه، اما به تازگی دو بازی اول این مجموعه (به همراه یک بازی آرکید جدید) در قالب یک بسته به نام Dead Island Definitive Collection دوباره منتشر شدند. بازی‌های دوباره انتشار یافته در این بسته، از لحاظ نورپردازی و جلوه‌های بصری در مقایسه با نسخه‌های اصلی خود بسیار بهبود یافته‌اند. همچنین، تمام مشکلات فنی که در نسخه‌های اورجینال بازی‌ها گیمرها را آزار می‌داد، در نسخه‌های جدید، از بین رفته است.

به نظر شما آیا این بازی با تاخیرهای فراوان، تعویض استودیو سازنده و دیگر مشکلاتی که با خود به همراه دارد، در زمان عرضه بازی موفقی خواهد بود؟

منبع: AttackoftheFanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده