نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

محتوای Getaway بازی Battlefield Hardline به صورت رایگان عرضه شد

شرکت الکترونیک آرتز محتوای قابل دانلود Getaway بازی Battlefield Hardline را به صورت رایگان عرضه کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز به مناسبت معرفی بازی Battlefield 1، قصد دارد محتواهای قابل دانلود بازی‌های Battlefield 4 و Battlefield Hardline را به صورت رایگان عرضه کند. حال پس از عرضه رایگان محتواهای Dragon's Teeth و Final Stand برای بازی Battlefield 4 و محتوای Robbery برای بازی Battlefield Hardline، شرکت الکترونیک آرتز محتوای قابل دانلود Getaway برای بازی Battlefield Hardline را به صورت رایگان برروی ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه کرد. این محتوا دیروز برای کاربران گلد ایکس‌باکس به صورت رایگان در فروشگاه ایکس‌باکس لایو عرضه شد و حال کاربران پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی هم می‌توانند به صورت رایگان از آن لذت ببرند.

محتوای قابل دانلود Getaway دارای چهار نقشه بزرگ، ماشین‌ها و اسلحه‌های جدید برای بخش چندنفره بازی Battlefield Hardline است. همچنین حالت فتح پرچم (Capture the Flag) نیز به این محتوا اضافه شده است.

منبع: VG247

 

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده