نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۰

بازی موبایل Sonic Runners اوایل مردادماه از دسترس خارج می‌شود

کمپانی سگا قصد دارد در هفته‌ی اول مردادماه به پشتیبانی از بازی موبایل Sonic Runners پایان دهد و خدمات مرتبط با آن را تعطیل کند. با زومجی همراه باشید.

سگا تا کمتر از دو ماه دیگر رسما به پشتیبانی از Sonic Runners، اولین بازی موبایل تیم سونیک، پایان خواهد داد. این کمپانی که اخیراً فروش حلقه‌های قرمز رنگ (Red Star Ring) را در این بازی متوقف کرده بود، تصمیم دارد در ساعت ۹ صبح ۲۷ ژوئیه به‌وقت یوتی‌سی (۱:۳۰ بعد از ظهر ۶ مردادماه) باقی خدمات مرتبط با سونیک رانرز را هم به‌طور دائمی تعطیل کند. از این‌رو، Sega از بازیکنان درخواست کرده که تا آن زمان نسبت به فعال‌سازی خریدهای‌شان و استفاده از حلقه‌های قرمز اقدام کنند؛ چرا که پس از این تاریخ چنین امکانی برای آن‌ها فراهم نخواهد شد.

سگا درباره‌ی علت این تصمیم توضیحی نداده است؛ اما به این موضوع اشاره کرده که دست‌اندرکاران بازی به‌سختی بر روی آن کار کرده‌اند و بابت حمایت‌های انجام‌شده، از طرفداران سپاس‌گزاری می‌کنند.

بازی Sonic Runners در اسفندماه ۹۳ برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده بود. این بازی رایگان (Free to Play) توانست با وجود برخی باگ‌ها و همچنین مشکلاتی جدی که از چشم منتقدین دور نماندند (به‌ویژه نقش پررنگ پرداخت‌های درون برنامه‌ای)، توجه بسیاری از هواداران سونیک را به خودش جلب کند.

منابع: Sega-net / Destructoid / DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده