// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

Gargos، جدیدترین کاراکتر Killer Instinct با بروزرسانی جدید به بازی اضافه شد

استودیوی آیرون گلکسی، توسعه‌دهنده‌ی بازی Killer Instinct، دیروز Gargos را به بازی اضافه کرد. او به همراه بروزرسانی 3.1.5 که تغییراتی را در بالانس بازی ایجاد می‌کند و مشکلات متعددی را نیز رفع خواهد کرد عرضه شده است. با زومجی همراه باشید.

استودیوی آیرون گلکسی دو ماه پیش از کاراکتر Gargos، شخصیت شرور Killer Instinct، در تریلر انتشار فصل سوم بازی رونمایی کرد، اما تنها همین ماه قبل بود که آنها گیم‌پلی این جنگ‌سالار اهریمنی را در یک پخش زنده نمایش دادند. آنها به مناسبت عرضه‌ی این شخصیت، تریلر رونمایی از آن را نیز منتشر کرده‌اند که تکنیک‌های قابل استفاده‌ و داستان مربوط به او را تا حدودی نمایش می‌دهد.

بروزرسانی همراه با این کاراکتر مشکلاتی مانند متوقف شدن بازی در اثر خارج شدن از پروفایل یا توقف کوتاه بازی بر اثر فشار دادن دکمه‌های A و B روی گزینه‌ی «Save Shadow Data» را رفع خواهد کرد. مشکل دیگری که اکنون برطرف شده است باعث می‌شد که در حالت Survival میزان سلامتی بازیکن‌ها در پایان بازی مجدد، به مسابقه‌ی بعدی منتقل شود. شما می‌توانید توضیحات کامل در خصوص این بروز رسانی را در ادامه مشاهده کنید.

کاراکتر قبلی که برای بازی عرضه ‌شد Mira، یک خون آشام بود که از سر خوردن، تلپورت کردن و گاز گرفتن گردن علیه دشمنان خودش استفاده می‌کرد. او همچنین خواهر یکی دیگر از کاراکترهای Killer Isntinct با نام Maya است.

هنوز هم دو کاراکتر دیگر برای معرفی و عرضه در Killer Instinct: Season 3 باقی مانده‌اند. یکی از این کاراکترها طبق شایعات شخصیت منفی بازی Gears of War یعنی General Raam است که نامش در تصاویر فاش شده از بازی به چشم می‌خورد. در صورت تأیید، General Raam اولین کاراکتر میهمان در این بازی نخواهد بود چرا که قبل از آن نیز کاراکتر Rash از بازی Battletoads و کاراکتر آربیتر از سری Halo در این بازی حضور یافته‌اند.

بازی Killer Instinct هم‌اکنون برای خرید روی پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان و ویندوز 10 موجود است.

دانلود ویدئو با کیفیت 360p | دانلود ویدئو با کیفیت 720p

ویژگی‌های جدید

  • کاراکتر جدید اضافه شده با نام Gargos.
  • اضافه شدن قابلیت استفاده از شدوی Gargos در شدو لب (Shadow Lab).

رفع کلی باگ‌ها

  • رفع مشکل متوقف شدن بازی که ممکن بود بعضی اوقات پس از خروج از پروفایل در منوی اصلی رخ دهد.
  • رفع مشکل سافت‌لاک که ممکن بود زمانی که گیمر به طور همزمان دکمه‌های A و B را روی گزینه‌ی «Save Shadow Data» فشار می‌داد رخ دهد.
  • رفع مشکل تماشا کردن یک بازی شدو سروایوال و سروایوال که ممکن بود باعث شود سلامتی موجود در انتهای پخش مجدد، به بازی بعدی در حالت سروایوال منتهی شود.
  • رفع یک مشکل در حالت تمرینی که در آن ممکن بود Mira پس از قرار گرفتن در حالت میست (Mist) در حین اجرای الترا کمبو و پس از ریست شدن مکانش مجدداً ظاهر نشود.
  • رفع یک مشکل که بر اثر آن برخی VFXهای حالت رترو Mira ممکن بود در یک بازی با دو کاراکتر Mira ناپدید شوند.
  • رفع یک مشکل که به دلیل آن ممکن بود در طول یک کانتر بریکر هوایی، داس Mira را به طور مختصر پشت سرش مشاهده کنید.
  • رفع مشکل نورپردازی برخی از وسایل جانبی Aganos ،Sabrewulf و Kim Wu در استیج Forbidden Archive.

تغییرات در سیستم

  • برطرف کردن یک باگ که باعث می‌شد مهاجم در موقعیت تکنیک پرتاب (شخصی که پرتاب کردن را آغاز کرده است) بواسطه اجرای این تکنیک به سمت عقب کشیده نشود، که موجب می‌شد در موقعیتی نزدیکتر از آنچه که مورد انتظار بود قرار بگیرد که بخصوص در گوشه‌های استیج به چشم می‌آمد.

تغییرات شخصیت‌ها

Glacius

  • آسیب ناشی از اتو دابل‌های فاصله دار حدوداً ۱۰ درصد کمتر شده است.

Thunder

  • لایت سمامیش (Light Sammamish) دیگر باعث یک هارد ناک‌داون (Hard Knockdown) نخواهد شد.

Orchid

  • ربایش‌های هوایی این شخصیت حالا مانند ضربات نرمال قابل بریک کردن هستند. شما می‌توانید با استفاده از LP+LK این حملات را بریک کنید اما Orchid نیز می‌تواند شما را کانتر بریک کند، پس مواظب باشید!

TJ Combo

  • حالا ادونتج اندر (Advantage Ender) بسیار سریع‌تر رخ می‌دهد تا حرکات گمراه‌کننده‌ی بعد از آن را بواسطه همراه شدنشان با سرعت کمبوهای TJ غافلگیرکننده‌تر کنند.

Aganos

  • رفع مشکل آسیب وارد شدن به دیوارهای Aganos در اثر اجرای حرکات گراند باونس (Ground Bounce) یا ری‌کپچر (Recapture) روی رقبا.
  • رفع یک باگ که پس از اجرای حرکت روین (Ruin) روی یک کاراکتر زره‎دار باعث پدید آمدن بی‌ثباتی در زمان بازیابی می‌شد.

Aria

  • رفع یک مشکل که باعث می‌شد اندر سطح ۱ «اکسپلوسیو آرک» (Explosive Arc) در فاصله‌ی خیلی نزدیک Mira را به حالت میست وارد کند.

Shadow Jago

  • تغییرات متعدد در مشت‌های سنگین (HP) در حالت پرش
    • رفع یک باگ که موجب می‌شد HPهای پرشی به جای ۳ بار تنها ۲ بار برخورد کنند (او ۳ بار ضربه می‌زند).
    • کاهش اندازه‌ی اتک‌باکس HPهای پرشی که در نتیجه آنها فاصله‌ی کمتری از بالای سر او و به طور کلی فضای کمتری از محیط را پوشش می‌دهند.
    • افزایش فضای آسیب‌پذیری HPهای پرشی تا حملات ضد-هوایی علیه آن را آسان‌تر کند.
    • کاهش مدت زمان اختلال بلاک‌استان (Blockstun) ضربه‌ی HP پرشی به اندازه‌ی ۱۲ فریم، که باعث می‌شود زمان فرود آمدن Shadow Jago بعد از دفاع شدن این حرکت با رقیبش تقریباً یکسان باشد.

Kim Wu

  • هنگامی که پرتابه‌های دشمن‌ها را با فایرکرکر (Firecracker) باز می‌گردانید، قدرت‌های متفاوت دراگون کنون (Dragon Cannons) را در زوایای متفاوت خواهند فرستاد.
    • فایرکرکر سبک (Light Firecracker) مثل گذشته یک «دراگون کنون» افقی را بازگشت می‌دهد.
    • فایرکرکر میانه یک «دراگون کنون» با زاویه‌ی ۳۰ درجه را بازگشت می‌دهد.
    • فایرکرکر سنگین نیز یک «دراگون کنون» با زاویه‌ی ۶۰ درجه را بازگشت می‌دهد.
    • شدو فایرکرکر نیز ۳ «دراگون کنون» را می‌فرستد که هر یک در یکی از این سه جهت هستند.
  • افزایش سرعت حرکت به مقدار ۱۵ درصد.
  • دش سریع Kim اکنون در ۱۷ فریم تمام می‌شود که از مقدار ۲۲ فریم قبلی کمتر است.
  • هنگامی که دراگون کانتز (پری) موفقیت آمیز است و انفجار حاصل از آن به طرف مقابل برخورد می‌کند:
    • در مقابل حریفی که روی هوا است باعث ایجاد هارد ناک‌داون می‌شود.
    • این حرکت ۲۰ آسیب را به حریف وارد می‌کند.
    • این حرکت مقداری شدو متر (Shadow Meter) را برای Kim Wu و حریفش ایجاد می‌کند.
  • رفع محدودیت پر شدن مجدد دراگون استاک‌ها (Dragon Stock) در حالت اینستینکت و زمانی که Kim واکنش نشان می‌دهد یا زمین خورده است.
  • رفع یک باگ که باعث می‌شد منطقه آسیب پذیر بودن Kim در زمان استفاده سریع از مشت سبک (LP) ایستاده تغییر اندازه دهد.

Tusk

  • اکنون دفلکت‌های (Deflect) این کاراکتر حالت کمبو را ریست می‌کنند، بنابراین ضربه‌ی بعد از آن می‌تواند آسیبی برابر با حالت غیر دفلکت این حرکت داشته باشد، اما امکان افزودن بر آسیب بالقوه‌ وارد شده به حریف را ندارد.

Arbiter

  • فریم آغاز کراچینگ گان بات (Crouching Gun Butt) یک فریم به عقب آمده است (قبلاً ضربه در فریم ۱۲ اصابت می‌کرد، اکنون در فریم ۱۳ اصابت می‌کند). ۲ فریم به زمان فعال بودن این حرکت اضافه شده است که به طور کلی ۱ فریم طولانی‌تر از گذشته شده است.
  • پنجره زمانی لغو کردن منوال برای لینکر میانه تروث سیکر (Truth Seeker ،QCB+P) از فریم ۲۹ به فریم ۳۱ منتقل شده است تا از استفاده شدن حرکت کراچینگ گان بات (سنگین) به جای منوال میانه جلوگیری شود.
  • انتقال پنجره زمانی لغو کردن منوال برای حرکت میانه‌ی مرسیز دیمایز (Mercy’s Demise ،QCB+P) از فریم ۳۰ به فریم ۲۸ برای اطمینان حاصل کردن از اینکه مشت نشسته‌ی میانه توانایی اتصال پیدا کردن به عنوان یک منوال را دارد.

Rash

  • رفع یک مشکل که از لغو کردن کمبوهای بتل‌مانیاکز بیت ام آپ (Battlemaniacs Beat Em Up) به الترا جلوگیری می‌کرد.

Mira

  • رفع یک باگ که ممکن بود ریپینگ اندر (Reaping Ender) سطح ۴ را به یک کیک برناوت (Kick Burnout) تبدیل کند.
  • رفع یک باگ که ممکن بود باعث شود برخی اتو دابل‌ها بعد از اجرای یک QCB+HP از فاصله‌ی زیاد اصابت نکنند.
  • رفع یک باگ که باعث می‌شد بخش‌های بسیار زودگذر بعد از حرکات شدو به صورت غیرمنتظره‌ و به طور خودکار تصحیح شوند.
  • رفع یک باگ که به او اجازه می‌داد از ریپینگ لینکر (Reaping Linker) میانه یک منوال سنگین را پیاده کند.
  • رفع یک باگ که در صورت اصابت پرتابه‌ها به حریف Mira از لغو کردن اوپنرهای او به دابل‌ها، لینکرها، اندرها و التراها جلوگیری می‌کرد.
  • رفع یک باگ که باعث می‌شد لگدهای سبک (LK) نشسته او برای دفاع به جای اینکه -۳ باشد -۵ باشد، مانند LKهای نشسته‌ی زنجیره‌ای.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده