نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

انتظار انتشار بازی Hitman: Blood Money HD Remaster را به این زودی نداشته باشید

رئیس استودیو Io اینتراکتیو در اظهار نظر اخیر خود درباره بازی Hitman: Blood Money HD Remaster‌ به طور شفاف اعلام کرد هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای ساخت این بازی نداریم. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

پس از اینکه توسعه دهندگان استودیو Io Interactive اعلام کردند این استودیو علاقه دارد نسخه HD بازسازی Hitman: Blood Money را بسازد، اسون لایبولد مدیر روابط عمومی استودیو Io اینتراکتیو، در مصاحبه‌ای با سایت ویدیو گیمر اعلام کرد که هم‌اکنون این استودیو در حال ساخت اپیزودهای بعدی بازی هیتمن است و فعلا برنامه‌ای برای ساخت بازی Hitman: Blood Money HD Remaster ندارد.

لایبولد در ادامه مصاحبه خود گفت:

البته توسعه‌دهندگان قدیمی برروی Blood Money کار کرده‌اند و آنها هنوز هم این بازی را دوست دارند و به آن دلبستگی دارند. اما در این لحظه ، ما واقعا برای بازی جدید Hitman هیجان‌زده هستیم و تمام انرژی و خلاقیت خود را برای ساخت موارد جدید برای این بازی گذاشته‌ایم. من بسیار دوست دارم که نسخه ریمستر بازی Hitman: Blood Money ساخته شود. اما من این مورد را تأیید می‌کنم که در این مدت هیچ اقدامی برای ساخت این بازی نکرده‌ایم. من به شخصه خاطرات خوبی از تجربه بازی Hitman: Blood Money دارم، ولی ما تمام تمرکز خود را برروی بازی Hitman جدید گذاشته‌ایم.

لایبولد ساخت Hitman: Blood Money HD Remaster را به صورت کامل منتفی ندانست و در ادامه گفت:

ما همیشه نسبت به مسائل ساخت نسخه ریمستر Blood Money توجه داریم. شاید در آینده اتفاقی بیفتد و ساخت این بازی را شروع کنیم، ولی هم‌اکنون ساخت این بازی در برنامه کاری ما قرار ندارد.

بازی جدید Hitman اسفند سال گذشته منتشر شد. برخلاف نسخه‌های گذشته این سری، بازی Hitman جدید به صورت اپیزودیک به بازار عرضه شد. تاکنون دو اپیزود از بازی Hitman منتشر شده است. اپیزود سوم بازی Hitman در مراکش روایت خواهد شد و در روز ۱۱ خرداد ماه برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده