// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی 7Days to Die اعلام شد

بازی‌های سبک بقا و نقش آفرینی روز به روز در حال گسترش هستند و تا کنون توانسته‌اند طرفداران بسیاری را به خود جذب کنند. تاریخ انتشار نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 یکی از این بازی‌ها که  7Days to Die نام دارد، ۱۱ تیر ماه اعلام شده است.

در تاره‌ترین اخبار از بازی سبک بقا و نقش آفرینی 7Days to Die اعلام شده که نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آن در تاریخ ۱۱ تیر ماه (۱ ماه جولای) توسط تل‌تیل گیمز منتشر می‌شود. البته این تاریخ برای ساکنین آمریکای شمالی سه روز زودتر یعنی ۲۸ ماه ژوئن خواهد بود. بازی سندباکس 7Days to Die، با تلفیق سبک‌های نقش آفرینی، وحشت و بقا در قالب زاویه‌ی دید اول شخص، بازیکن را به دنیایی وحشی و پر از خطر می‌برد و می‌بایستی در حالی که کاملا عریان و بدون هرگونه‌ی وسیله‌‌ای رها شده، به دنبال سرپناه بوده و و با جمع‌آوری آذوقه و تجهیزات خود را برای مقابله با سرما، گرما، گرسنگی و تشنگی آماده کند و در مقابل حملات بی امان حیوانات وحشی و حتی زامبی‌ها مقاومت کند. آن دنیا یک جنگل واقعیست!

|

از جمله امکانات نسخه‌ی کنسولی این بازی امکان بازی در حالت همکاری چند نفره و همچنین تقسیم صفحه نمایش یا Split Screen است. نسخه‌ی پی‌سی بازی 7Days to Die، ساخته‌ی استودیو The Fun Pimps، در حالی که بصورت دسترسی پیش از موعد در شبکه‌ی استیم قرار گرفته، تا کنون توانسته بیش از ۱/۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. آن دسته از کاربرانی که نسخه‌های کنسولی این بازی را پیش خرید کرده‌اند، در هنگام انتشار پوسته‌هایی با تم The Walking Dead از شخصیت‌های Lee Everett و Michonne را بصورت رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده