// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

تاریخ عرضه نسخه ایکس باکس وان بازی Elite Dangerous: Horizons اعلام شد

بر طبق اعلام استودیو فرانتیر دولوپمنتس (Frontier Developments)، بسته الحاقی مستقل Horizons بازی Elite Dangerous آخر هفته آینده بر روی پلتفرم ایکس‌ باکس وان عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Elite: Dangerous که در ژانر شوتر اول شخص و نبردهای فضایی ساخته شده است، وظیفه کاوش کهکشانی برگرفته از «راه‌ شیری» با مقیاس یک به یک را بر عهده بازیکن قرار می‌دهد. در نمایشگاه گیمزکام سال ۲۰۱۵، استودیو فرانتیر دولوپمنتس اعلام کرد که بسته الحاقی Horizons به صورت مستقل (بی‌نیاز از بازی اصلی) و با قیمت معمول بازی‌های ویدیویی عرضه خواهد شد. حال پس از گذشت بیش از پنج ماه از عرضه Horizons بر روی رایانه‌های شخصی، در نهایت نسخه ایکس‌باکس وان این بسته الحاقی مستقل در تاریخ ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

نسخه ایکس‌باکس وان Horizons در هنگام عرضه دارای دو بسته گسترش‌دهنده Planetary Landings و Engineers خواهد بود. در این دو بسته علاوه بر ماموریت‌های اضافه، امکانات ساخت بیشتر و وسیله نقلیه جدیدی به نام Surface Recon Vehicle نیز وجود دارد. استودیو فرانتیر دولوپمنتس تایید کرده است که بسته گسترش‌دهنده The Engineers فردا برای دارندگان نسخه رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد. علاوه بر این، سازندگان وعده داده‌اند که بزرگترین بروزرسانی Elite: Dangerous را برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر کنند. از ویژگی‌های مختلف این بروزرسانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سیستم‌ ماموریت جدید
  • لوت‌های قابل جمع‌آوری
  • صدها ساعت گیم‌پلی و داستان اضافه
  • امکان بازی گروهی به صورت خصوصی
  • کنترل‌های قابل سفارشی‌سازی

همچنین از ویژگی منحصربه‌فرد بسته الحاقی مستقل Horizons می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • ویژگی Multicrew که با استفاده از آن بازیکنان مختلف می‌توان وظایف متفاوتی در سفینه را به عهده بگیرند.
  • ویژگی Commander Creation که امکان داشتن ظاهری منحصربه‌فرد برای آواتارهای درون بازی را فراهم می‌کند.
  • ویژگی Ship-Launched Fighters که با استفاده از آن سفینه‌های بزرگ می‌توانند جنگنده‌های کوتاه برد داشته باشند.

در پایان استودیو فرانتیر دولوپمنتس اعلام کرد که علاقه‌مندان بر روی هر دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان می‌توانند با پرداخت ۳۰ دلار Elite: Dangerous را به Horizons ارتقا دهند یا با صرف هزینه‌ای معادل با ۶۰ دلار نسخه Commander Deluxe را خریداری کنند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده