نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷

شرکت کوئی تکمو برنامه خود برای نمایشگاه E3 2016 را اعلام کرد

شرکت کوئی تکمو برنامه خود برای نمایشگاه E3 2016 را اعلام کرد. این شرکت در E3 به نمایش بازی‌های Nioh و Attack on Titan‌ می‌پردازد و از یک بازی معرفی نشده رونمایی می‌کند. با زومجی همراه باشید.

شرکت کوئی تکمو فهرست بازی‌هایی که قرار است در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۶ معرفی بشوند را اعلام کرد. بازی‌های Nioh و Attack on Titan‌ از این شرکت در E3 حضور خواهند داشت؛ ضمن اینکه کوئی تکمو در کنفرانس خود از یک بازی ناشناخته رونمایی می‌کند که در حال حاضر به وسیله استودیو Omega Force‌ در دست ساخت است. آموس ایپ، معاون ارشد بخش آمریکای کوئی تکمو، درباره برنامه این شرکت گفت:

با یک IP اصیل از سازنده‌ای بزرگ و باتجربه و همچنین یک بازی اکشن عظیم که براساس انیمه‌ای تحسین‌شده توسعه یافته است، ما در شرکت کوئی تکمو مفتخریم که تعهد همیشگی‌ خود برای ارائه بازی‌های عالی به طرفداران‌مان را اثبات کنیم. ما بی‌صبرانه منتظر شرکت‌کنندگان در این مراسم هستیم تا دو تا از بهترین بازی‌های اکشن امسال را تجربه کنند.

بازی Nioh جدید‌ترین اثر استودیوی Team Ninja است که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. بازی Attack on Titan نیز اقتباسی از انیمه و مانگای موفقی به همین نام است که توسط استودیوی امگا فورس توسعه یافته و قرار است در ماه آگوست ۲۰۱۶ (مرداد-شهریور ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا عرضه شود.

منبع: Gematsu


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده