// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸

قیمت خریدهای درون برنامه ای Overwatch مشخص شد

با انتشار رسمی بازی Overwatch برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و سیستم‌عامل ویندوز، اکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با خریدهای درون برنامه‌ ای این بازی اول شخص تیراندازی کمپانی بلیزارد منتشر شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از ماه‌ها انتظار، در نهایت دیروز با انتشار Overwatch شاهد رونمایی از فروشگاه درون برنامه‌ای این بازی بودیم. علاقمندان به اسکین‌های زیبا یا آیتم‌های مختلف می‌توانند با پرداخت پول واقعی و خریداری Loot Boxes‌ های موجود در فروشگاه، هرچه سریعتر آیتم‌های فوق‌العاده‌ای را آزاد کنند. البته آن دسته از بازیکنانی که علاقمند به پرداخت پول واقعی نیستند نیز می‌توانند تنها با انجام بازی به صورت معمول و با افزایش رتبه (Rank) به آیتم‌های موجود در جعبه‌ها دست پیدا کنند.

در حال حاضر، برای دو عدد جعبه‌، بازیکنان باید مبلغ ۱/۹۹ دلار را پرداخت کنند. شما با خریداری جعبه‌ به صورت تصادفی به برخی آیتم‌ها شامل اسکین‌‌ها، برچسب‌های اسپری رنگ، صدای پس‌زمینه و ... دست پیدا خواهید کرد. البته بازیکنان با پرداخت هزینه ۴۰ دلاری برای خریداری Overwatch (۶۰ دلار برروی کنسول)‌ به تمامی ویژگی‌ها از جمله نقشه‌ها، مادها و شخصیت‌ها دسترسی دارند و آیتم‌های موجود در فروشگاه تاثیری در گیم‌پلی بازی نخواهند داشت. در نتیجه پول پرداخت شده، تنها جهت تغییر در ظاهر شخصیت‌ها یا صدا‌ی پس‌زمینه اعمال می‌شود.

قیمت Loot Boxes‌ های موجود در بازی به شرح زیر است:

  • ۲ جعبه - ۱/۹۹ دلار، ۱/۵۹ پوند
  • ۵ جعبه - ۴/۹۹ دلار، ۳/۹۹ پوند
  • ۱۱ جعبه - ۹/۹۹ دلار، ۷/۹۹ پوند
  • ۲۴ جعبه - ۱۹/۹۹ دلار، ۱۵/۹۹ پوند
  • ۵۰ جعبه - ۳۹/۹۹ دلار، ۳۱/۹۹ پوند

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده