نویسنده: پدرام بهادری
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۷

دعوتنامه های بتای قابلیت مادسازی Fallout 4 برای دارندگان ایکس باکس وان ارسال شدند

دیگر زمانی تا آغاز آزمایشی قابلیت مادسازی (Mod) برای بازی Fallout 4 روی کنسول ایکس‌ باکس وان باقی نمانده است. استودیو بتسدا (Bethesda) نیز دیروز دعوت‌نامه‌های نسخه بتای این قابلیت را برای بازیکنان ایمیل کرد.

استودیو بازی‌سازی بتسدا، خالق سری محبوب Fallout، دیروز با انتشار توییتی اعلام کرد که ایمیل دعوت‌نامه‌های نسخه بتای قابلیت ساخت ماد برای بازی Fallout 4 روی کنسول ایکس‌باکس وان را به افراد منتخب ارسال کرده است. ثبت نام در این مرحله آزمایشی کمی پیش‌تر و در ماه می آغاز شد و کسانی که توسط بتسدا تایید شده بودند، ایمیل دعوت‌نامه را دیروز دریافت کردند.

بتسدا هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرد که آیا موج دیگری از ایمیل‌ها نیز ارسال خواهند شد یا خیر، بنابراین اگر دیروز ایمیلی دریافت نکردید، احتمالاً باید تا عرضه رسمی قابلیت مادسازی منتظر بمانید. تاریخ عرضه رسمی این قابلیت نیز متاسفانه هنوز مشخص نشده است، هر چند بتسدا پیش از این گفته بود که انتظار می‌رود ماد‌ها در ماه می روی کنسول ایکس‌باکس وان و در ماه ژوئن برای پلی‌استیشن 4 در دسترس باشند.

هفته گذشته پس از عرضه بسته الحاقی جدید بازی Fallout 4 به نام Far Harbor، آپدیتی برای دارندگان نسخه ایکس‌باکس وان منتشر شد که بازی را برای عرضه ماد‌ها آماده می‌کرد. قابلیت ساخت و به اشتراک‌گذاری مادها در نسخه رایانه‌های شخصی، از زمان انتشار بازی فعال بوده است، با این تفاوت که این مادها به صورت رسمی ساخته و عرضه نمی‌شدند و بتسدا از ماه آوریل پشتیبانی خود از ماد‌ها را شروع کرده است.

بتسدا اولین شرکتی است که تصمیم گرفته تا قابلیت ساخت ماد را به دنیای کنسول‌های خانگی بیاورد؛ تصیمی که این استودیو هنگام معرفی Fallout 4 در E3 سال گذشته از آن خبر داده بود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده