مدیر Take-Two: تنها زمانی ریمستر بازیهای GTA را خواهیم ساخت که خلاقانه باشند
در طول جلسهی گزارش مالی شرکت تیک-تو «Take-Two»، از آنها پرسیده شد که آیا هیچ گونه علاقهای به ریمستر کردن بازیهای سری Grand Theft Auto که روی پلیاستیشن 2 عرضه شدهاند دارند یا خیر. شرکت تیک-تو نیز گفت که «این گزینه را رد نمیکنیم»، هرچند اگر تنها دلیل از انجام این کار «کسب درآمد بیشتر باشد» احتمال انجام چنین کاری کمتر خواهد شد. استراوس زِلنیک، رئیس شرکت تیک-تو، گفت:
[شرکت راکاستار] بر اساس یک خط مشی تصمیم میگیرد. این شرکت کاری نخواهد کرد که از نظر خلاقانه عالی به نظر نرسد.
زلنیک گفت:
ما با این پرسشها کار خودمان را آغاز میکنیم، «آیا این [محصول] باعث لذت بردن کاربران خواهد شد؟ آیا خوب به نظر خواهد رسید؟» شما میدانید که ما شرکتی نیستیم که «تولید درآمد از این روش» اولویت اولیتش باشد.
او اضافه کرد:
ما با مطرح کردن این پرسشها کارمان را شروع میکنیم «آیا این برای مصرف کنندگان هیجان آور خواهد بود؟ آیا آنها با آن خوشحال خواهند شد؟ آیا این بازتاب خوبی روی برند و شرکت ما خواهد داشت؟ اگر که جواب این سؤالها مثبت باشد، آنگاه این میتواند یک فرصت قانع کننده باشد. اما اگر در جوابها علاقهای نباشد یا منفی باشند آنگاه حتی اگر ما فرصتی داشته باشیم که پول بیشتری در بیاوریم احتمالاً [این ایده را] رد خواهیم کرد. من فکر میکنم این دیدگاهی باشد که ما با آن به مسائل نگاه میکنیم، تصمیمگیریهای اصلی بر اساس طبقه بندیها صورت میگیرند.
در همان جلسه، بیان شد که ۶۵ میلیون کپی از بازی Grand Theft Auto V فروخته شده است. بعلاوه همانطور که قبلاً در زومجی خواندید، استودیوی راکاستار گیمز «Rockstar Games» به زودی بازیهای جدیدی را معرفی خواهد کرد هر چند شما نباید انتظار عرضه شدن هیچ بازی جدیدی را در سال جاری از این بازیساز داشته باشید. همچنین زلنیک در خصوص اینکه شرکت تیک-تو در ارتباط با هر گونه بهروز رسانی سخت افزاری برای پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان چه رویکردی را اتخاذ خواهد کرد چنین توضیح داد:
به طور کلی، تمام این [شایعات] فرصت هستند. بسته به اینکه تحلیلهای ما از این رخدادها چگونه انجام شوند، یک کنسول موفق جدید این فرصت را به ما خواهد داد تا بازیهایمان را روی آن عرضه کنیم. ما فکر میکنیم افرادی که بیشتر برنده میشوند آنهایی هستند که بیشترین خلاقیت، نوآوری و بیشترین بهرهوری را دارند و این همان چیزی است که ما آرزو میکنیم.
این شرکت همچنین در خصوص بازی Battleborn استودیوی تو-کِی صحبت کرد و گفت الان بسیار زود است که بگوییم آیا این بازی تیر اندازی اول شخص نیز مانند Borderlands موفقیت آمیز خواهد شد یا خیر. نظر شما در مورد سیاست شرکت تیک-تو چیست؟
منبع: GameSpot