// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بسته الحاقی Eclipse بازی Black Ops 3 برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد

به دنبال عرضه Eclipse، دومین بسته‌الحاقی Call of Duty: Black Ops 3 در ماه آوریل برای کنسول پلی‌استیشن 4، اکتیویژن امروز این بسته الحاقی را برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی هم منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با گذشت یک ماه از انتشار Eclipse برای پلی‌استیشن 4، اکنون اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: Black Ops 3، این بسته‌الحاقی را برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی با حجمی معادل ۷/۹۲ گیگابایت منتشر کرده است.

Eclipse شامل ۴ نقشه‌ی حالت چندنفره و یک حالت داستانی بخش زامبی می‌شود. یکی از این نقشه‌ها، نسخه‌ای بازطراحی شده از Bonzai، نقشه‌ای محبوب از بازی Call of Duty: World at War است که در گذشته با نام Verge شناخته می‌شد. سایر نقشه‌های Eclipse شامل Spire ،Rift و Knockout‌ هستند که در صورت علاقه می‌توانید توضیحات کامل نقشه‌های فوق را در سایت زومجی مطالعه کنید.

Eclipse همچنین دارای مرحله‌ای از حالت زامبی با نام Zetsubou No Shima است که ادامه‌ای بر حالت داستانی گذشته بازی خواهد بود. تصاویر زیر بخش کوچکی از محیط این مرحله را نمایش می‌دهد:

این بسته‌الحاقی اکنون با قیمت ۱۵ دلار به فروش می‌رسد. هرچند دارندگان Season Pass بازی Black Ops 3 قادر به دانلود رایگان Eclipse هستند. Eclipse بعد از Awakening دومین بسته‌الحاقی Call Of Duty: Black Ops 3 محسوب می‌شود.

طبق گفته‌ی تری‌آرک، توسعه‌دهنده بازی و اکتیویژن، ناشر، بازی Black Ops 3 دو بسته‌الحاقی دیگر را در آینده دریافت خواهد کرد؛ هرچند هنوز رسما اطلاعاتی از این بسته‌های منتشر نشده است.

تمامی بسته‌های الحاقی Balck Ops III با توجه به توافق سونی و اکتیویژن جهت انحصار زمانی بسته‌های الحاقی، برای پلی‌استیشن 4 زودتر از سایر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. طبق گفته‌ی سازندگان توافق فوق در آینده نیز برای بازی Call of Duty: Infinite Warfare اعمال خواهد شد. محتوای قابل دانلود اینفینیتی وارد برای Call of Duty جدید، ۳۰ روز زودتر از ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برروی پلی استیشن 4 منتشر می‌شوند.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده