نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۷

هیدئو کوجیما اسم لوگو استودیو کوجیما پروداکشنز را فاش کرد

هیدئو کوجیما چند روز پیش اعلام کرده بود لوگو بکار گرفته شده برای استودیوی کوجیما پروداکشنز در واقع سر یک بدن است و امروز اسم این کاراکتر یا نماد را نیز با طرفداران در میان گذاشت. او با کارگردان فیلم «Drive» نیز ملاقاتی داشته است. با زومجی همراه باشید.

هیدئو کوجیما تنها چند روز بعد از دادن سرنخ‌هایی در خصوص لوگو استودیو کوجیما پروداکشنز و این واقعیت که این تنها سَری است که به یک بدن کامل تعلق دارد، اکنون اسم این نماد را نیز فاش کرده است. کوچیما در توییتر گفته که اسم این نماد لودِنس (Ludence) است.

اکنون که دیگر می‌دانیم این نماد در واقع یک بدن کامل هم دارد، کوجیما از طرفدارانش خواسته است بگویند به نظر آنها لودِنس چه لباسی بر تن دارد.

kojima-ludence-wearing

در شماره‌ی جدید مجله‌ی ژاپنی فامیتسو، کوجیما فاش کرد که لوگو مورد نظر یک راز به همراه خودش دارد. او گفت:

این سر یک بدن کامل دارد،  یک بدن کامل واقعاً باحال. ما برنامه ریزی کرده‌ایم تا یک نسخه‌ی مجسمه‌ای از آن را نیز عرضه کنیم.

کوجیما در دسامبر ۲۰۱۵ به طور رسمی شرکت کونامی را ترک کرد و در همان زمان شکل گیری نسخه‌ی جدیدی از استودیو کوجیما پروداکشنز را اعلام کرد. این بدان معناست که اکنون پنج ماه از شکل گیری این استودیو می‌گذرد.

اکنون این استودیوی مستقل شراکتش با سونی برای ساخت یک بازی جدید را علنی کرده است (روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی) در حالی که کوجیما اخیراً گفته بود که هدف آنها جذب طرفداران بازی‌های Uncharted و The Division است. او گفت است:

هنگامی که این [بازی] رونمایی شود ممکن است شما فکر کنید که «این بازی برجسته‌ای نیست»، اما زمانی که شما آن را ببینید و بازی کنید [واقعیت ماجرا را] خواهید فهمید. سبک این بازی اکشن است.

کوجیما همچنین اظهار امیدواری کرده است که بازی بتواند در نهایت به یک سری تبدیل شود، در حالی که او دوست دارد انیمه، مانگا و اسباب بازی‌های ساخته شده بر اساس این بازی را نیز در آینده ببیند.

خبر دیگر در مورد کوجیما این است که او به تازگی به دانمارک مسافرت کرده و با نیکولاس ویندینگ رِفِن، کارگردان فیلم‌های Drive  و Only God Forgives، ملاقات کرده است.

kojima-nicolas-windingبر اساس گفته‌های وب سایت کوتاکو، رِفِن یکی از افراد نامداری بوده است که نقل قولی را برای ستایش تریلر E3 2014 بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain فراهم کرده است. او گفته بود:

نگاه کردن تریلرهای MGS V شما را به این فکر فرو خواهد برد که آیا روح داستایفسکی، استنلی کوبریک و کاراواجو به بدن هیدئو کوجیما وارد شده‌اند یا خیر، او از هنر بازیسازی به عنوان پرده‌ی نقاشی خودش استفاده کرده است، او با جسارت به جایی قدم گذاشته است که هیچ کس قبل از او نرفته است.

اینکه آنها در آخرین دیدارشان در کوپنهاگ در ارتباط با چه موضوعی صحبت کرده‌اند هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. نظر شما در مورد اظهار نظرهای کوجیما و بازی که در دست ساخت دارد چیست؟

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده