نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۹

اولین تصاویر بازی Madden NFL 17 منتشر شدند

هفته گذشته بود که الکترونیک آرتز بازی Madden NFL 17 را به طور رسمی معرفی کرد و حالا چند تصویر به همراه اطلاعات اولیه از بازی منتشر شده‌اند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

به تازگی صفحه مربوط به بازی Madden NFL 17 در فروشگاه ایکس‌باکس با چند تصویر از این بازی بروز شده است. این تصاویر که مربوط به گیم‌پلی بازی هستند، راب گرونکوفسکی، آنتونیو براون و وون میلر، قهرمانان شناخته شده‌ فوتبال آمریکایی را به نمایش می‌گذارند. در این صفحه همچنین اطلاعاتی رسمی از بازی ذکر شده است که بیان می‌کند حالت پرطرفدار «فرانچایز» (Franchise) در این شماره از بازی نیز وجود دارد و تغییرات فراوانی در بخش‌های مختلف آن صورت گرفته است. گفته می‌شود که Madden NFL 17 متعادل‌ترین گیم‌پلی در تاریخ این مجموعه را به نمایش می‌گذارد و مکانیزم‌های جدیدی را در بخش هدایت بازیکن صاحب توپ و همچنین هوش مصنوعی در بخش دفاعی معرفی می‌کند.

 

علاوه بر این مشخص شده که تصویر راب گرونکوفسکی (بازیکنی که با شماره ۸۷ در تصاویر بالا مشاهده می‌شود) روی جلد Madden NFL 17 نقش خواهد بست. جالب است که امسال برخلاف سال‌های گذشته، الکترونیک آرتز برای انتخاب بازیکن روی جلد مجموعه Madden NFL نظرسنجی برگزار نکرد و پس از سال ۲۰۰۹ برای نخستین بار خودش یک بازیکن را برای این منظور در نظر گرفت.

تاکنون مشخص شده که Madden NFL 17 حداقل در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد؛ علاوه بر نسخه معمولی که با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد، بازیکنانی که می‌خواهند به اشتراک یک ماهه EA Access و همچنین آیتم‌های مختلف بخش Ultimate Team دسترسی داشته باشند می‌توانند با پرداخت ۸۰ یا ۱۰۰ دلار، نسخه‌های Deluxe یا Super Deluxe بازی را تهیه کنند.

بازی Madden NFL 17 در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) و قبل از شروع فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ مسابقات فوتبال آمریکایی، برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده