نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۱

بازی Outlast 2 از نسخه اول ترسناک تر خواهد بود

بازی Outlast یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های عرضه شده در سال‌های اخیر بود که نسخه دوم آن امسال عرضه خواهد شد. حال سازندگان اعلام کرده‌اند که این نسخه از قسمت اول هم ترسناک‌تر است. با زومجی همراه باشید.

نمایشگاه PAX East ماه گذشته برگزار شد و سازندگان بازی Outlast 2 در استودیو رد برلز هم در آن حضور داشتند. حال سایت Attack of the Fanboy مصاحبه‌ای با این افراد منتشر کرده که بر اساس آن، نسخه دوم بازی به مراتب ترسناک‌تر از قسمت اول خواهد بود. این بدون شک خبر خوبی برای طرفداران بازی‌های ترسناک است، چرا که Outlast خود یکی از بازی‌هایی بود که نترسیدن در آن واقعا غیرممکن است! فیلیپ مورین، از بنیان‌گذاران استودیو Red Barrels، در این مورد گفت:

اصلی‌ترین تغییر، عوض شدن کامل فضای بازی است. با اینکه تیمارستان نسخه اول بسیار بزرگ بود، ولی به هر حال به دلیل جریان داشتن بازی در یک فضای بسته، در آن واحد فقط می‌توانستید نهایتا با یک دشمن روبرو شوید. ولی نسخه دوم در یک منطقه روستایی جریان دارد و در نتیجه با فضاهای بازتری روبرو خواهید شد که در آن چند دشمن به صورت همزمان شما را تعقیب خواهند کرد.

مورین در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که در نسخه دوم، تمرکز بیشتری روی ترس روانی خواهند داشت:

در نسخه اول، شخصیت بازی بیشتر از نظر جسمی شکنجه داده می‌شد و ترس غالب بر بازی هم بیشتر ترس بصری بود. ولی در نسخه دوم این رویه تغییر خواهد کرد و علاوه بر این نوع ترس، بر القای ترس روانی هم تمرکز خواهیم داشت.

چندی پیش اولین تریلر از گیم‌پلی بازی ترسناک منتشر شد که به وضوح می‌توان مواردی مثل تعقیب شدن توسط چند دشمن به صورت همزمان و فضای وسیع‌تر را در آن مشاهده کرد. Outlast 2 پاییز امسال برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: AttackoftheFanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده