نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

بازی الکترونیک آرتز در سبک Assassin's Creed تا سال ۲۰۲۰ عرضه نمی‌ شود

به نظر می‌رسد که پروژه‌ی الکترونیک آرتز برای ساخت اثری با حال‌وهوای سری Assassin's Creed به این زودی‌ها به سرانجام نمی‌رسد. با زومجی همراه باشید.

چندی ماه باخبر شدیم که جید ریموند، مدیر سابق یوبی‌سافت تورنتو و تهیه‌کننده‌ی دو نسخه‌ی اول Assassin’s Creed، قرار است در استودیوی تازه‌تاسیس موتیو (Motive) در مونترآل، اثری با سبک‌وسیاق بازی‌های Assassin's Creed یوبی‌سافت برای الکترونیک آرتز بسازد. اکنون خبر جدیدی منتشر شده که بنا به آن، ظاهراً قرار نیست زودتر از چهار-پنج سال دیگر این بازی را در بازارها ببینیم.

بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز، اخیراً هم‌زمان با ارائه‌ی گزارش مالی این کمپانی گفته است:

امروز ما سرگرم ساخت یک بازی در سبک اکشن هستیم که احتمالاً در سال مالی ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ [عرضه خواهد شد]. همچنین [ما درگیر تولید] بازی‌های اکشن-محور بر اساس «سبک» Star Wars [هستیم].

یورگنسن قبلا با اشاره به اینکه «تلاش‌های الکترونیک آرتز در ژانر اکشن کافی نبوده»، خبر ساخت بازی هم‌سبک Assassin's Creed توسط این کمپانی را اعلام کرده بود. بنابراین احتمالا منظور او از عبارت «یک بازی در سبک اکشن» در گفته‌های اخیر، اشاره به همین اثر بوده است.

فارغ از این موضوع، نکته‌ی جالبی که در صحبت‌های یورگنسن دیده می‌شود این است که او مجموعه‌ی جنگ ستارگان را عملاً یک سبک مجزا از سایر ژانرها در نظر گرفته است. با توجه به این گفته‌ها و با وجود عرضه‌ی ۱۴ میلیون نسخه‌ای بازی Star Wars Battlefront به نظر می‌رسد که EA واقعاً حساب ویژه‌ای روی این مجموعه و طرفداران‌اش باز کرده است. این کمپانی چند روز پیش، نسخه‌ی دوم این بازی را هم تأیید کرده بود.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده