بروزرسانی متعادل سازی بازی کلش رویال ۲۹ اردیبهشت منتشر می شود
به دنبال اعتراضات و درخواستهای بازیکنان از سوپرسل، این شرکت از انتشار تازهترین آپدیت متعادلسازی بازی Clash Royal در اواخر اردیبهشت ماه خبر داده است. این بروزرسانی کارتهای مختلفی از جمله رویال جاینت، فریز و فورنس را هدف میگیرد. با زومجی همراه باشید.
مطلب مرتبط
سوپرسل در تازهترین پست ارسال شده برروی وبسایت رسمی کلش رویال (Clash Royale)، از انتشار بروزرسانی جدیدی با هدف تغییر قابلیتهای مختلف کارتها خبر داده است. به گفتهی این شرکت فنلاندی، تغییرات با توجه به نرخ استفاده و همچنین میزان پیروزی و باخت در هنگام استفاده ایجاد شده است. هرچند مسلماً دیدگاههای کاربران در تالارهای گفتگوی سوپرسل نیز بی تأثیر نبودهاند.
تغییرات بروزرسانی متعادلسازی ۱۸ می به شرح زیر است:
رویال جاینت
- تغییر: قدرت ضربه تا ۴ درصد کاهش مییابد.
- ما همگی از خوب بودن این کارت خبر داریم اما بعد از بروزرسانی ۱۴ اردیبهشت این کارت کمی «زیادی» خوب شده بود. به همین دلیل کاهش چند درصدی قدرت ضربه رویال جاینت از محبوبیت این کارت کم نخواهد کرد.
فریز
- تغییر: طول عمر این کارت ۱ ثانیه کاهش خواهد یافت.
- ترکیب هاگ+فریز از نرخ استفادهی بالایی در تمامی آرناها برخوردار است و میتواند در صورت استفادهی صحیح به شدت ویرانگر عمل کند. سوپرسل گفته است که در مرحلهی اول به جای ایجاد تغییرات در هاگ رایدر، برای بررسی استفاده از این ترکیب، تغییری را در فریز ایجاد میکند.
فورنِس
- تغییر: کاهش هزینه اکسیر از ۵ به ۴، کاهش سطح سلامت تا ۱۴ درصد و کاهش طول عمر از ۵۰ به ۴۰ ثانیه
- نرخ استفاده بسیار پایین از این کارت باعث شده تا سوپرسل ویژگی های فورنس یا کوره را باری دیگر بررسی کند. کاهش الکسیر و کاهش سطح سلامت و طول عمر برای متعادلسازی میتواند فورنس را به انتخابی معقول تبدیل کند.
فایر اسپیریت
- تغییر: شعاع ضربه تا ۲۵ درصد افزایش مییابد.
- هرچند این کارت از همه لحاظ خوب به نظر میرسید اما با این حال، سوپرسل به دلیل عدم توانایی فایر اسپیریت در وارد آوردن ضربه به تمامی کارتها، شعاع ضربهی این کارت را تا ۲۵ درصد افزایش داده است. به عنوان مثال، در گذشته در صورت استقرار فایر اسپیریت و حمله با این کارت به باربارینهای حریف، تنها شاهد از بین رفتن ۲ عدد از ۴ عدد باربارین بودیم. اکنون با افزایش شعاع احتمالاً به هر ۴ باربارین ضربه وارد خواهد شد.
گاردها
- تغییر: افزایش ۸ درصدی سطح سلامت و قدرت ضربهی گاردها
- با وجود قدرتمند بودن این کارت، شاهد نرخ استفادهی پایین از آن هستیم. با افزایش سطح سلامت و قدرت ضربه، استفاده از این کارت معقولتر خواهد بود.
ماینر
- تغییر: سطح سلامت ۶ درصد افزایش خواهد یافت.
- کارت ماینر از جمله سرگرمکنندهترینِ کارتها برای استفاده کنندگان محسوب میشود. با وجود استفادهی مناسب از این کارت توسط بازیکنان، افزایش سطح سلامت آن میتواند ماینر را به گزینهای مناسبتر تبدیل کند.
لاوا هاند و لاوا پوپ
- تغییر لاوا هاند: افزایش ۳ درصدی سطح سلامت
- تغییر لاوا پوپ: افزایش ۹ درصدی سطح سلامت
- به نظر نمیرسد با هزینه ۷ اکسیری لاوا هاند، این کارت به اندازه کافی تأثیر گذار باشد. به ویژه در مرحلهی دوم زمانی که لاوا هاند به لاوا پوپ تبدیل میشود، افزایش سطح سلامت این کارت میتواند تاثیرات مثبتی را به جای بگذارد.
کالکتور اکسیر
- تغییر: سطح سلامت به اندازه ۹ درصد کاهش یافت.
- نرخ استفاده از کالکتور اکسیر به شکل فوقالعادهای بالاست و در واقع بیشترین استفاده را دارد. استفاده از کالکتور اکسیر ظاهراً به امری اجباری تبدیل شده و به طور قطع تغییرات ایجاد شده در بروزرسانی قبلی تأثیرگذار نبوده است. به گفتهی سوپرسل، این شرکت قصد ندارد انتخاب هیچ یک از کارتها به امری قطعی تبدیل شود. به همین دلیل باری دیگر شاهد کاهش سطح سلامت کالکتور هستیم.
نایت
- تغییر: افزایش ۱۰ درصدی سطح سلامت
- در حقیقت این روزها شاهد استفادهی بسیار کمی از نایت در آرناهای پایین هستیم. افزایش سطح سلامت این کارت، نایت را به مینیتانک مناسبی تبدیل میکند.
بُمبر
- تغییر: قدرت ضربه ۱۰ درصد افزایش مییابد.
- بُمبر در حال حاضر حضور کمرنگی به ویژه در آرناهای بالا دارد. افزایش قدرت ضربه، این کارت را به گزینهای معقول در ردههای بالا تبدیل میکند.
کنن
- تغییر: کاهش سطح سلامت تا ۵ درصد
- با افزایش شهرت رویال جاینت، استفاده از کنن علیرغم تغییرات آخرین بروزرسانی با کاهش روبرو نشده است. کنن اکنون در رده دومین کارت پر استفاده در بازی کلش رویال بعد از کالکتور اکسیر قرار دارد. کاهشی دیگر در سطح سلامت کنن، از اجباری شدن استفادهی این کارت جلوگیری میکند.
تسلا
- تغییر: افزایش سطح سلامت تا ۵ درصد
- در مقایسه با کنن، استفاده از تسلا در حال حاضر کاهش یافته است. ترکیب افزایش سطح سلامت تسلا و کاهش سطح سلامت کنن، میتواند تصمیم کاربر برای انتخاب هر یک از این دو کارت را جالبتر کند.
گولم و گولمیت
- تغییر: افزایش سطح سلامت تا ۵ درصد
- نرخ استفاده از گولم پایین است و با توجه به ضعف این کارت در مقابل حملهی مستقیم کارتهایی نظیر مینیون هورد و همچنین با در نظر گرفتن کاهش قدرت کارتهای اپیک در قوانین جدید رقابتها، افزایش سطح سلامت گولم میتواند به این کارت برای دیده شدن کمک کند.
ویچ
- تغییر: افزایش قدرت ضربه تا ۱۰ درصد
- ویچ هرچند در اوایل بازی برای ایجاد فشار برروی برجهای حریف کارت مناسبی است اما با این حال، این کارت در آرناهای بالاتر جایی در چیدمانها ندارد. با افزایش قدرت ضربهی ویچ به همراه افزایش قدرت و سطح سلامت اسکلتها طبق توضیحات پایین، احتمالاً این کارت به گزینهای جالب برای انتخاب تبدیل خواهد شد.
اسکلتها (شامل توماستون، اسکلتون آرمی، ویچ، اسکلتونها)
- تغییر: افزایش ۱۰ درصدی سطح سلامت و قدرت ضربه
- به گفتهی سوپرسل اسکلتهای بیشتر در آرناها، سرگرمی بیشتری را به همراه خواهد داشت!
توماستون
- تغییر: سطح سلامت تا ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.
- توماستون این روزها محبوبیت کمی میان حرفهای ها دارد. هرچند این کارت در اوایل بازی گزینهای مناسب برای مقابله با پرینس است اما با این حال، در آرناهای بالاتر از محبوبیت چندانی برخورد نیست. افزایش سطح سلامت میتواند این کارت را به جایگزین جذابی برای کنن و تسلا تبدیل کند.
XP ارتقاء کارت
- حل مشکلات برای کارتهای اپیک و لجندری
- XP دریافتی از ارتقا کارتهای اپیک و لجندری، مشابه با مقدار XP دریافت شده از کارتهای معمول و نادر در سطح یکسان خواهد شد.
دیدگاه شما در رابطه با تغییرات ایجاد شده چیست؟
منبع: Clash Royale
تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده