نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰

شرکت بلیزارد طراح ارشد جدیدی را برای بازی Overwatch استخدام می‌کند

شرکت بلیزارد چندی پیش در نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۴ از جدیدترین بازی خود با نام Overwatch رونمایی کرد. بلیزارد در این روزها مشغول استخدام طراح سه‌بعدی جدید برای خلق شخصیت‌های بازی است و براین اساس، می‌توان حدس زد که این بازی در بخش قهرمان‌ها از تنوع زیادی برخوردار است. با زومجی همراه باشید.
بلیزارد به دنبال یک طراح ارشد و باتجربه برای رهبری تیم طراحی بازی Overwatch برای خلق شخصیت‌های جدید است. در آگهی استخدام این شرکت گفته شد:
به عنوان یک طراح ارشد باید تلفیقی از ذهنیت یک طراح، گیمر و رهبر را در خود داشته باشید. به عنوان یک طراح، برای بخش طراحی شخصیت‌های بازی و مدل‌سازی آن‌ها به تیم ما کمک خواهید کرد. به عنوان یک گیمر، به تیمی از طراحان، مهندسان و کارمندانی ملحق خواهید شد که تنها هدف آن‌ها خلق لحظات افسانه‌ای است. در انتها و به عنوان یک طراح حرفه‌ای و باتجربه، تیم طراحی با استعداد ما را برای طراحی شخصیت‌های بازی و شکل دادن به این دنیای جدید رهبری خواهید کرد.
علاوه بر این شخص مورد نظر باید سابقه‌ی پنج سال کار در بخش طراحی بازی را داشته باشد و با ابزاری چون مایا، فتوشاپ، زِبراش و غیره آشنایی کامل داشته باشد و در انتها سابقه‌ی شرکت در یک پروژه‌ی درجه‌ی یک (AAA) برای رایانه‌های شخصی داشته باشد. بنابراین علاوه بر شخصیت‌هایی قدیمی شرکت بلیزارد چون رِینور، تایرِل، آرتاس و کِریگان منتظر معرفی شخصیت‌های جدید بیشتر در بازی Overwatch از سوی این شرکت باشید. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده