نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۴

بازی Star Trek Online پاییز امسال برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود

کمپانی پرفکت ورلد اینترتینمنت، اعلام کرد که بازی MMO و رایگان Star Trek Online را برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد کرد. همچنین تریلر و تصاویر جدیدی هم از این بازی منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Star Trek Online در سال ۲۰۱۰ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد. حال کمپانی Perfect World Entertainment، ناشر بازی، اعلام کرد که این بازی رایگان را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم عرضه خواهند کرد. دارندگان کنسول‌های مذکور می‌توانند ۱۳۰ مرحله داستانی را در این بازی تجربه کنند که بازیگران مشهور سری Star Trek از جمله جری رایان، مایکل دورن، تیم راس و افراد دیگر در آن‌ها حضور خواهند داشت. همچنین برای نسخه پی‌سی بازی دو بسته الحاقی و تعدادی آپدیت هم عرضه شده که دارندگان نسخه‌های کنسولی هم آن‌ها را دریافت خواهند کرد. این بازی هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد و فقط می‌دانیم که پاییز امسال عرضه خواهد شد.

پرفکت ورلد همچنین اعلام کرد که سازندگان بازی در استودیو کریپتیک، تلاش زیادی کرده‌اند تا با بهینه‌سازی موتور بازی، جلوه‌های بصری و رابط کاربری بهتری برای نسخه‌های کنسولی خلق کنند. استودیو Cryptic پیش از این هم تجربه عرضه بازی‌های MMO برای کنسول‌ها را دارد و بازی Neverwinter هم اکنون بر روی کنسول ایکس‌باکس وان قابل بازی است. این استودیو در مورد نسخه کنسولی Star Trek گفت:

ما برای این نسخه سیستم کنترلی طراحی کردیم تا کاربران بتوانند به راحتی در نبرد‌های فضایی و زمینی بازی شرکت کنند.

همچنین تریلری هم از نسخه کنسولی این بازی منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن را به همراه تصاویری از این بازی، تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده