// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

مجموعه Uncharted بیش از ۲۸ میلیون نسخه فروش داشته است

شاون لیدن در مصاحبه‌ی اخیر خود پیرامون بازی آنچارتد از فروش ۲۸ میلیونی این مجموعه خبر داده است. این آمار بازی Uncharted 4: A Thief’s End را شامل نمی‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شاون لیدن، رئیس بخش سرگرمی تعاملی سونی آمریکا، در مصاحبه با فاکس بیزینس از فروش ۲۸ میلیونی نسخه‌ای مجموعه آنچارتد (Uncharted) برروی پلی‌استیشن‌های مختلف صحبت کرده است.  با توجه به انحصاری بودن این بازی برای کنسول پلی‌استیشن می‌توان آمار اعلام شده را قابل توجه دانست. این تعداد فروش آنچارتد 1 تا 3 و همچنین Uncharted: Golden Abyss برای پلی‌استیشن ویتا شامل می‌شود.

۲۱ اردیبهشت نیز بازی Uncharted 4: A Thief’s End به صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. با توجه به فروش ۴۰ میلیون پلی‌استیشن 4 صحبت در رابطه با میزان فروش این بازی کمی سخت به نظر می‌رسد. با این حال، طبق گفته مایکل پچر، تحلیلگر حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی، این بازی می‌تواند فروشی بین ۷ تا ۱۰ میلیون واحد داشته باشد.

با این حال، پچر این نکته را نیز ذکر کرده است که با توجه به انحصاری بودن بازی فروش بالای ۱۰ میلیون کپی سخت خواهد بود. فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای بازی بدان معنی است که حدود ۲۵ درصد از دارندگان پلی‌استیشن اقدام به خریداری این بازی کنند که این موضوع از نظر پچر مشکل به نظر می‌رسد.

هرچند اکنون برای انتشار آمار فروش آنچارتد 4 توسط سونی و ناتی‌داگ کمی زود است، با این حال انتظار می‌رود این بازی در زمره‌ی پر فروش‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن 4 قرار بگیرد. هرچند در این میان باز‌ی‌های دیگری مانند Gran Turismo Sport نیز از محبوبیت بالایی میان طرفداران پلی‌استیشن برخوردار است.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده