نویسنده: معین کلهری
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

عرضه دومین آپدیت روز اول بازی Uncharted 4 تایید شد

بازی Uncharted 4 امروز به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد؛ اخیراً مشخص شده که بازی مذکور علاوه بر یک به‌روزرسانی حجیم، به آپدیتی به‌مراتب کم‌ حجم‌تر هم نیاز دارد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

با استناد به گزارش‌های جدید از سوی کاربران، بازی آنچارتد ۴ که از قضا کمی زودتر به‌دست برخی اشخاص رسیده؛ علاوه بر یک بسته آپدیت نبستاً حجیم، بروزرسانی جدیدی با حجم ۱۴۰ مگابایتی دریافت کرده است که به‌رفع برخی از مشکلات می‌پردازد و هم‌اکنون در دسترس قرار دارد. آپدیت پنج گیگی این اثر هم، بسیاری از ویژگی‌ها مانند پشتیبانی بخش چندنفره، قابلیت فوتو مود و انتخاب سلاح را به بازی اضافه می‌کند.

UnchartedPatch-Zoomgدر راستای اخبار مرتبط، جدیداً خبری مبنی بر رایگان بودن تمامی بسته‌های الحاقی بخش چند نفره بازی Uncharted 4 منتشر شد و طرفداران ناتی‌داگ را حسابی خوشحال کرد. بر طبق اطلاعات موجود در این خبر، بسته‌های الحاقی بخش چندنفره این بازی شامل مواردی مثل نقشه‌ها، سلاح‌ها، آیتم‌های تزئینی، بوستر‌ها و همچنین چندین مورد دیگر خواهند بود. به علاوه افرادی که بسته Trio Pack بازی را به قیمت ۲۵ دلار خریداری کنند، به بسته‌ الحاقی داستانی بازی و همچنین دو بسته مخصوص بخش چندنفره دسترسی خواهند داشت.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End پس از چند تاخیر متوالی، در نهایت امروز، ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۹۵ (۱۰ مه ۲۰۱۶)، به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. البته به‌شما پیشنهاد می‌کنیم به‌سبب آشنایی بیشتر با بازی یادشده پیش‌نمایش ویدیویی زومجی را تماشا کنید تا اطلاعات لازم و کافی را به‌دست آورید.

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده