نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۸

نسخه بتا عمومی بازی Overwatch یک روز دیگر تمدید شد

بازی Overwatch اثر جدید کمپانی بلیزارد است که در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد. مدتی است بتا بازی آغاز شده و حال به دلیل استقبال بی‌نظیر کاربران، بلیزارد این نسخه را تا یک روز دیگر تمدید کرده است. با زومجی همراه باشید.

نسخه بتا بازی Overwatch که از پنج‌شنبه هفته گذشته در جریان است، به دلیل استقبال کاربران تا یک روز دیگر تمدید شده است و با این حساب، این بتا در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۶ ساعت ۱۰ صبح به وقت PT (مصادف با ۲۱ اردیبهشت‌ماهِ ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران) به پایان خواهد رسید.

سبک اصلی Overwatch چندنفره میدان مبارزه (MOBA یا Multiplayer Battle Arena) است. اما از طرفی دیگر، ذات این بازی یک تیراندازی اول‌ شخص تیمی است. هسته اصلی Overwatch را قهرمان‌های این بازی تشکیل می‌دهند که خوشبختانه از تنوع خیلی زیادی برخوردار هستند. کلاس شخصیت‌های این بازی به چهار دسته تقسیم می‌شوند: مهاجم، مدافع، تانک و پشتیبان  که مجموعا ۲۱ کاراکتر را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.

یکی از نکات خوب بازی این است که دراول مسابقه نیاز نیست برای انتخاب شخصیت خود زیاد فکر کنید و آن را بسنجید. پس از این‌که در طول مبارزات کشته شدید، بازی این اجازه را می‌دهد تا بسته به نیاز خود در مسابقه قهرمان مورد نظر را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش‌نمایش زومجی از این بازی را بخوانید.

بازی Overwatch قرار است روز ۲۴ می ۲۰۱۶ (۴ خرداد ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود.

منبع:‌Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده