// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

جوایز پیش خرید دیجیتالی بازی Battlefield 1 مشخص شد

اکنون بعد از رونمایی از Battlefield 1 در اولین ساعات بامداد روز ۱۸ اردیبهشت، تازه‌ترین اطلاعات از جوایز پیش‌خرید بازی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده است. درادامه با زومجی همراه باشید.

با پشت سر گذاشتن مراسم رونمایی از Battlefield 1، تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو دایس، وب‌سایت دوئال‌شاکر اطلاعات تازه‌ای را از ویژگی‌ها پیش‌خرید دیجیتالی بازی برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده پاداش‌های پیش‌خرید دیجیتالی بازی به شرح زیر خواهد بود:

پلی‌استیشن 4

  • بسته‌ Hellfighter  شامل آیتم‌هایی پیرامون Harlem Hellfighters
  • پوسته (Theme)
  • ۷ روز دسترسی سریع‌تر به نقشه منتشر شده در اواخر سال ۲۰۱۶

ایکس‌باکس وان

  • بسته‌ Hellfighter  شامل آیتم‌هایی پیرامون Harlem Hellfighters
  • ۷ روز دسترسی سریع به نقشه منتشر شده در اواخر سال ۲۰۱۶
  • یک ماه اشتراک EA Access که باید تا تاریخ ۳ نوامبر (۱۳ آبان) ثبت شود.

وقایع بتل‌فیلد 1 پیرامون جنگ جهانی اول و  با ویژگی‌هایی مانند اسلحه‌های نزدیک، اسب‌ها و هواپیماهای دو باله روایت می‌شود. کمپانی الکترونیک آرتز پس از انتشار اخبار مختلف در مورد بازی در نهایت در جریان استریم زنده‌ای برروی توئیچ و یوتیوب از Battlefield 1 رونمایی کرد. از جمله وسایل نقلیه و اسلحه‌های موجود در بازی می‌توان به تانک، کشتی‌ جنگی، توپخانه و شعله افکن‌ها اشاره کرد. با توجه به زمان بازی نبرد‌ سنگرها که در جنگ جهانی اول از جمله تاکتیک‌های رایج بود،‌ از عناصر اصلی گیم‌پلی محسوب می‌شود. شما می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از این بازی را در زومجی تماشا و دانلود کنید.

علاوه بر این، ناشر بازی تصاویری زیبا را از Battlefield 1 منتشر کرده است:

طبق اعلام الکترونیک آرتز بازی برای اعضای خدمات EA Access و Origin Access برروی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، ۳ روز زودتر و در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) در دسترس خواهد بود. با توجه به برنامه‌ریزی الکترونیک آرتز بازی از تاریخ ۲۱ اکتبر(۳۰ مهر) به صورت کامل برای تمامی کنسول‌ها عرضه می‌شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده