نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

فیل اسپنسر موفقیت بازی Uncharted 4 را به ناتی داگ و شوهی یوشیدا تبریک گفت

امروز فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس، با انتشار پستی در توئیتر خود، موفقیت بازی Uncharted 4: A Thief's End را به استودیو ناتی‌داگ و رئیس بخش پلی‌استیشن سونی تبریک گفت. با زومجی همراه باشید.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس، یکی از موافقان سرسخت گردهم آوردن طرفداران ایکس‌باکس و پلی‌استیشن است. او در گذشته  کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه Gamescom در سال ۲۰۱۴ را مورد ستایش قرار داد و موفقیت کنسول پلی‌استیشن 4 را به رئیس پلی‌استیشن تبریک گفت. او حتی در مصاحبه‌ای گفت:

کسانی که آرزوی شکست کنسول رقیب را دارند، گیمر واقعی نیستند.

بر همین اساس، فیل اسپنسر امروز با انتشار پستی در حساب توئیتر خود، موفقیت بازی Uncharted 4: A Thief's End را به استودیو ناتی‌داگ و شوهی یوشیدا،رئیس بخش پلی‌استیشن، تبریک گفت. او در توئیتر خود نوشت:

به ناتی‌داگ و شوهی یوشیدا به خاطر ساخت یک بازی فوق‌العاده دیگر از سری Uncharted تبریک می‌گویم. آنچارتد ۴ فوق‌العاده بود.

یوشیدا در پاسخ تبریک اسپنسر، از او تشکر کرد:

متشکرم فیل! بزودی شما را در نمایشگاه E3 ملاقات خواهم کرد.

این اتفاق بسیار خوشایندی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای است که هردو شرکت در حین رقابت، احترام همدیگر را حفظ می‌کنند.

بازی Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۲۱ اردیبهشت به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین این بازی توسط وبسایت‌های معتبر دنیا مورد بررسی قرار گرفت و نمره متا ۹۴ را کسب کرد. شما ‌می‌توانید پیش‌نمایش ویدیویی بازی Uncharted 4: A Thief's End را در زومجی تماشا کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده