نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴

Shadow of the Beast جدید شامل نسخه سال ۱۹۸۹ بازی نیز خواهد بود

بازی Shadow of the Beast تقریبا ۱۰ روز دیگر برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و حال سازندگان اعلام کردند که نسخه سال ۱۹۸۹ این بازی هم در نسخه جدید وجود دارد و قابل بازی است. با زومجی همراه باشید.

بازی Shadow of the Beast اولین بار در سال ۱۹۸۹ برای کنسول آمیگا عرضه شد و یک بازی دوبعدی خشن و البته سخت بود. حال استودیو هوی اسپکتروم پس از گذشت سال‌های طولانی، نسخه جدیدی از بازی را به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) منتشر خواهد کرد. اگر تا به امروز شانس تجربه نسخه کلاسیک بازی را نداشتید، سازندگان خبر خوشی داده و اعلام کردند که این نسخه را به صورت شبیه‌سازی شده و در قالب یک جایزه در نسخه جدید بازی قرار داده‌اند.

البته Heavy Spectrum اعلام کرد از آنجایی که نسخه اصلی بازی بسیار سخت بود، حالت‌های جدیدی همچون تعداد جانِ بی‌نهایت و برخی المان‌های دیگر را به آن اضافه کرده که باعث راحت‌تر شدن بازی خواهند شد. با این حال اگر دنبال یک چالش حسابی باشید، می‌توانید تمامی این گزینه‌ها را غیرفعال کنید. سازندگان همچنین اعلام کردند که وظیفه آهنگسازی این بازی برعهده یان لیوینگستون خواهد بود و آلبوم موسیقی‌های بازی هم به صورت مجزا از طریق فروشگاه پلی‌استیشن فروخته می‌شود که شامل آهنگ‌های نسخه کلاسیک بازی نیز خواهد شد.

نسخه جدید بازی به نوعی بازسازی نسخه سال ۱۹۸۹ هم محسوب می‌شود و سازندگان وعده دادند که در این نسخه آیتم‌های مخفی زیادی در بازی وجود دارد که گیمر‌ها می‌توانند آن‌ها را کشف کنند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده