نویسنده: deleted account
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

گیم‌ استاپ انتظار دارد پلی‌ استیشن و ایکس‌ باکس جدید طی چند سال آینده عرضه شوند

در راستای جدیدترین شایعات مربوط به عرضه نسخه‌های بعدی پلی‌ استیشن و ایکس‌ باکس، به تازگی پاول رینز، مدیرعامل فروشگاه گیم‌ استاپ، از انتظارات خود برای عرضه کنسول های جدید در سال‌های آتی گفته است. با زومجی در ادامه همراه باشید.

مدتی است شایعات متعددی درمورد پلی‌استیشن 4.5 یا حتی ایکس‌باکس وان جدید به گوش می‌رسند. هنوز چیزی از سوی سونی و مایکروسافت تایید نشده، اما شایعات آنقدر زیاد و نزدیک به واقعیت هستند که نمی‌توان به آنها بی‌توجه بود؛ خصوصا اینکه این موضوع درمورد پلی‌اسیتشن 4.5 (یا پلی‌استیشن نئو) به‌طرز محسوسی دیده می‌شود.

مدیرعامل فروشگاهِ معتبر گیم‌استاپ در مصاحبه اخیر خود با وبسایت‌ اِی‌لیست‌دِیلی اعلام کرد که این فروشگاه انتظار دارد طی چند سال آینده شاهد عرضه کنسول‌های جدیدِ پلی‌استیشن و ایکس‌باکس باشیم. او در این‌مورد گفت:

ما پیش‌بینی می‌کنیم که در سال‌های پیش رو، کنسول‌های جدیدی را ببینیم. ما تمایلی به صحبت درمورد این موضوع نداریم، چون اگر ما این موضوع را بیش از این باز کنیم، شُرکای ما ناراحت خواهند شد. بنابراین کار افشای اطلاعات جدید را به آن‌ها می‌سپاریم.

با توجه به این موضوع که فروشگاه گیم‌استاپ یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود، می‌توان گفت که این فروشگاه با کمپانی‌های صاحب پلتفرم در مورد برنامه‌های آینده‌شان گفت‌و‌گویی داشته و این اطلاعات را قبل از افشای عمومی، بدست آورده است. اگر به یاد داشته باشید، رینز قبل از اعلام رسمی به تعویق افتادن عرضه پلی‌استیشن VR از سوی سونی، این موضوع را به صورت ضمنی اعلام کرده بود؛ همین موضوع، احتمال صحت حرف‌های فعلی‌اش را بسیار بالا می‌برد.

رینز در ادامه صحبت‌های خود ضمن مفید تلقی کردن کنسول‌های جدید، گفت گیم‌استاپ انتظار دارد که در به فروش رساندن این کنسول‌ها سهم بزرگی داشته باشد.

اخیرا شاهد شایعاتی درمورد پلی‌استیشن نئو بوده‌ایم؛ پلی‌استیشنی که به نظر می‌رسد از پلی‌استیشن 4 فعلی به مراتب قدرتمندتر باشد. از طرفی دیگر مدتی شایعه شده بود که مایکروسافت برای ساخت کنسول Xbox neXt با هدف رقابت با پلی‌استیشن 4.5  برنامه‌های ویژه‌ای دارد که این موضوع سریعا توسط فیل اسپنسر شفاف‌سازی شد. اسپنسر در آن زمان گفته بود:

Xbox neXt به نوعی اسم رمزی است که گروه سازنده ایکس‌باکس وان در زمان ساخت این کنسول برای خودشان انتخاب کرده بودند و ربطی به کنسول آینده ندارد. جز این هیچ اطلاعات دیگری برای ارائه در این مورد نداریم.

خبر عرضه کنسول‌های جدید، قبلا در ماه آوریل توسط کارمند دیگری از گیم‌استاپ منتشر شده بود. با این حال تا زمان تایید رسمی از سوی کمپانی‌های مرتبط، این خبردر حد شایعه‌ای با احتمال وقوع زیاد، باقی خواهد ماند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده