نویسنده: deleted account
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۶

بازی Call of Duty: Infinite Warfare از حالت Co-Op داستانی پشتیبانی نمی کند

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که بخش زامبی بازی Call of Duty: Infinite Warfare تنها جایی خواهد بود که گیمرها می‌توانند به صورت Co-Op یا همکاری بازی کنند. با زومجی و جزییات خبرهمراه شوید.

Call of Duty: Infinite Warfare چند روز پیش رسما معرفی شد و حال پس از انتشار سیلی از اطلاعات جذاب و مهیج، اعلام شده است که بخش داستانی این بازی، از حالت کو-آپ چهارنفره پشتیبانی نخواهد کرد. این خبر را به تازگی کمپانی اکتیویژن در یک پخش زنده به اطلاع همه رساند.

اکتیویژن رسما اعلام کرد که بخش کو-آپ بازی Infinite Warfare در انحصار حالت زامبی باقی خواهد ماند. همانطور هم که اخیرا تایید شد، بخش زامبی بازی Infinite Warfare از خط داستانی و همچنین مکانیک‌های جدید و منحصربه‌فردی استفاده خواهد کرد. به گفته اکتیویژن، اطلاعات جدید از بخش زامبی قرار است در اواخر سال جاریِ میلادی منتشر شوند.

پس از انتشار شایعات متعدد درمورد Call of Duty جدید، اکتیویژن در روز ۱۳ اردیبهشت رسما نسخه بعدی را با پسوند Infinite Warfare تایید کرد. این کمپانی با انتشار تریلری مهیج، اطلاعات زیادی درمورد گیم‌پلی و مکان وقوع بازی در اختیار کاربران قرار داد.

در بخش تک‌نفره داستانی بازی Infinite Warfare گیمرها در نقش خلبانی درجه یک به نام «کاپیتان رِیِس» قرار خواهند گرفت. اگرچه تا به امروز مکانیزم‌های شوتر اول‌شخص، هسته اصلی گیم‌پلی سری ندای وظیفه را تشکیل می‌داده، اما اینفینیتی وارد اعلام کرده است که نبردهای فضایی با استفاده از جنگنده‌ها، یکی از جنبه‌های کلیدی در مبارزت بخش داستانی Infinite Warfare خواهند بود.

اریک هرشبرگ، مدیر عامل کمپانی اکتیویژن، درمورد این بازی گفت:

امسال ما در کنار نگه داشتن ویژگی‌ها و افتخارات نسخه‌های قبلی این سری، بازیکنان را وارد سطوح جدیدی از دنیای Call of Duty خواهیم کرد. Call of Duty: Infinite Warfare یک بازی سرزنده و برجسته است؛ Infinite Warfare بازی جدیدی از سوی استودیویی است که سری محبوب Modern Warfare را ساخته است. امسال شاهد یک ماجراجوییِ حماسی خواهیم بود؛ ماجراجویی که ارایه آن تنها از عهده Call of Duty برمی‌آید.

داستان بازی Infinite Warfare در آینده‌ای نزدیک جریان خواهد داشت و گروهی به نام «Settlement Defense Front» دشمن اصلی در بازی خواهد بود؛ اعضای این گروه در اصل نیرو‌های سابق اتحاد فضایی آمریکا هستند که پس از یک درگیری در سال‌های گذشته، جدا شده و گروه مستقلی را تشکیل می‌دهند. حال این نیرو‌ها در حال تصرف پایگاه‌های فضایی هستند که منابع موردنیاز مردم کره زمین از آن‌ها تامین می‌شود و به همین دلیل هم ارتش آمریکا تصمیم به مقابله با آن‌ها می‌گیرد.

در راستای جدیدترین اخبار مربوط به Call of Duty جدید، به‌تازگی اعلام شد که قرار نیست نسخه ریمستر بازی Call of Duty 4  (که قرار است در یکی نسخه‌های ویژه Infinite Warfare  وجود داشته باشد) به‌‌صورت مجزا عرضه شود. به‌علاوه خبر خوشی که برای کاربران سونی در چند روز اخیر منتشر شد، انحصار زمانی بودن محتویات دانلودی این بازی برای پلی‌استیشن 4 بود.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: ‌GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده