نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۳

دو نقشه دیگر از ده نقشه نسخه ریمستر بازی Call of Duty 4 مشخص شدند

همانطور که پیشتر در زومجی خواندید، قبلا تایید شده بود که نسخه ریمستر بازی Call of Duty 4 با ده نقشه در بخش چندنفره عرضه می‌شود؛ در راستای همین موضوع به تازگی دو نقشه دیگر از این ده نقشه مشخص شده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اخیرا سایت فوربس، دو نقشه جدید دیگر از ۱۰ نقشه نسخه ریمستر بازی Call of Duty 4: Modern Warfare را طی گزارشی معرفی کرد. این نقشه‌ها Bog و Overgrown نام دارند. اکتیویژن اعلام کرده که که تمامی ۱۰ نقشه این بازی، موردعلاقه طرفداران هستند و علاقه آن‌ها موجب شده این کمپانی از بین ۲۰ نقشه نسخه اصلی بازی در سال ۲۰۰۷، این ۱۰ مورد را گلچین کند؛ این کمپانی برای اضافه کردن ۵ نقشه دیگر نیز به نسخه ریمستر برنامه‌ریزی کرده است.

نسخه ریمستر این بازی محبوب، شامل بخش داستانی و قسمت چندنفره خواهد بود و گرافیک آن پیشرفت زیادی نسبت به نسخه اصلی خواهد داشت. به علاوه در مصاحبه اخیر رابرت کاستیچ، کارگردان اجرایی Call of Duty، با وب‌سایت گیم‌اسپات، او درمورد هیجان زدگی سازندگان برای Call of Duty (های) امسال گفت:

ما از اینکه کاربران قصد دارند امسال برای ساعاتی طولانی ندای وظیفه بازی کنند، بسیار هیجان زده‌ایم.

چندی پیش جاکوب مینکوف، مدیر طراحی استودیو اینفینیتی وارد، از تغییراتی که Call of Duty: Infinite Warfare قرار است در این مجموعه اعمال کند ابراز خوشحالی کرد و گفت:

من می‌خواهم زمانی که بازیکنان بازی جدید ما را تجربه می‌کنند بگویند: وای! من این همه تغییر در بازی Call of Duty را از زمان Call of Duty 4: Modern Warfare تا حالا ندیده‌ام!

بازی CoD: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان منتشر خواهد شد و همچنین نسخه ریمستر شده بازی Call of Duty 4: Modern Warfare نیز همراه این بازی عرضه خواهد شد.

نظرات خود را در این‌مورد، با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده