نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴

اسامی بازیگران و صداپیشگان Call of Duty: Infinite Warfare اعلام شد

پس از معرفی جدیدترین قسمت سری بازی‌های محبوب Call of Duty با نام Infinite Warfare و رونمایی از نسخه‌های مختلف بازی و ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها، کمپانی اکتیویژن امروز فهرست اسامی تیم بازیگران بازی را نیز منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سری بازی‌های «ندای وظیفه» همواره از تیم‌های بازیگری و صداپیشگی معروفی بهره برده‌اند؛ Call of Duty: Advanced Warfare که برای اولین بار در طول تاریخ مجموعه بازیکنان را به جنگ‌های پیشرفته آینده‌محور برد، از صدا و چهره بازیگران مشهوری همچون کِوین اسپیسی و تروی بِیکر بیش‌ترین بهره ممکن را گرفت و تاثیر آن‌ها بر روند داستان غیر قابل انکار بود. Call of Duty: Infinite Warfare نیز که از هم‌اکنون ندای انقلاب و پیشرفت سر می‌دهد، قصد دارد تا با استفاده از تیم بازیگری و صداپیشگی کارآزموده خود، جهشی بزرگ در بازی‌های تیراندازی اول‌شخص که با محوریت جنگ‌های آینده ساخته شده‌اند ایجاد کند.

اینفینیتی وارد، سازنده Call of Duty: Infinite Warfare، در تیم بازیگری اثر جدید خود سعی کرده است تا از چهره و صدای بازیگرانی همچون دیوید هِروود (بازیگر سریال‌های Homeland و Supergirlجیسون بری (بازیگر فیلم‌هایی نظیر Titanic و The Still Lifeاریک لِیدن (بازیگر فیلم سینمایی American Sniper و سریال‌های تلوزیونی Boardwalk Empire و The Brinkجِیمی گرِی حیدر (هنرپیشه سریال‌‎های True Blood و Graceland) و برایان بلوم (بازیگر فیلم سینمایی The A-Team و صداپیشه سری ندای وظیفه) استفاده کند. طبق گفته‌های اکتیویژن و اینفینیتی وارد، دیوید هِروود نقش گروهبان «اومار» (Omar) را بر عهده دارد و برایان بلوم و جِیمی گرِی حیدر نیز به ترتیب در نقش شخصیت‌های گروهبان «نیک رِیِس» (شخصیت اصلی بازی) و «سالتر» قرار گرفته‌اند. در حال حاضر از نقش سایر بازیگران و صداپیشگان بازی اطلاعات چندانی در دست نیست و فعلا باید منتظر انتشار جزییات تکمیلی از سوی سازندگان باشیم.

اخبار مرتبط

علاوه‌بر Infinite Warfare، یک نسخه ریمستر از Call of Duty: Modern Warfare نیز برای عرضه همزمان با بازی در نظر گرفته شده و نسخه Legacy Edition اثر جدید که ۷۹/۹۹ دلار قیمت دارد، شامل نسخه دیجیتالی این ریمستر با مراحل داستانی و همچنین ۱۰ نقشه جذاب برای حالت چندنفره خواهد بود. بازیکنان در طول بازی شاهد نبردهای فضایی و زمینی هیجان‌انگیزی خواهند بود و می‌توانند در هر دو بخش داستانی و چندنفره، از شرکت در انواع نبردهای مدرن لذت ببرند. بخش زامبی نیز که هنگام معرفی بازی تایید شد، دارای خط داستانی و مکانیزم‌های کاملا جدیدی است که هنوز از جزئیات آن‌ها بی‌اطلاع هستیم. همچنین طبق معمول، علاوه‌بر نسخه استاندارد بازی، شاهد عرضه سه نسخه ویژه نیز از آن خواهیم بود که مشخصات آن‌ها به شرح زیر است:

  • Legacy Edition and Digital Legacy Edition: شامل Call of Duty: Infinite Warfare و نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare خواهد بود و ۷۹/۹۹ دلار قیمت دارد.
  • Digital Deluxe Edition: علاوه بر هر دو بازی، شامل Season Pass نیز خواهد بود و ۹۹/۹۹ دلار قیمت دارد.
  • Legacy Pro Edition: علاوه بر محتویات نسخه «دیجیتال دیلاکس»، شامل یک استیل بوک، موسیقی‌های رسمی بازی و تعدادی آیتم دیجیتالی دیگر خواهد بود و ۱۱۹/۹۹ دلار قیمت دارد.

تیم زومجی برای مرور اطلاعات کلی مرتبط با جدیدترین عضو خانواده «ندای وظیفه»، یکی از قسمت‌های آیتم ویدیویی زوم‌کست را به CoD: Infinite Warfare اختصاص داده است که شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید:

Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با تیم بازیگری و صداپیشگی این بازی چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده