نویسنده: deleted account
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۸

نسخه ریمستر CoD: Modern Warfare دارای بخش داستانی و ۱۰ نقشه چندنفره خواهد بود

اخبار و شایعات مربوط به سری «ندای وظیفه» (Call of Duty) مدتی است به اوج خود رسیده‌اند و حال در جدیدترین خبر، اعلام شده است که نسخه ریمستر Call of Duty 4: Modern Warfare قرار است از بخش داستانی و چندنفره نیز پشتیبانی کند. با زومجی همراه باشید.

بعد از انتشار شایعات متعدد درمورد نام و داستان ندای وظیفه جدید - که قبلا عرضه آن در سال ۲۰۱۶ رسما تایید شده بود - چند روز پیش شایعه‌ای جالب درمورد نام نسخه جدید منتشر شد. بر طبق این شایعه، Call of Duty 2016 با پسوند Infinite Warfare و همراه با یک نسخه ریمستر از Modern Warfare منتشر می‌شود؛ گرچه هنوز این موضوع رسما تایید نشده، اما انتشار اخبار متعدد و مرتبط با این موضوع، احتمال صحت آن را بسیار بالا می‌برد.

حال به تازگی وب‌سایت پالیگان ادعا کرده ریمستر بازی Call of Duty 4: Modern Warfare که قرار است همراه با Call of Duty: Infinite Warfare عرضه شود، از بخش داستانیِ خود نسخه اصلی بازی که چند سال پیش عرضه شد، پشتیبانی خواهد کرد؛ اما این تمام ماجرا نیست و در این بازی قرار است شاهد حضور ۱۰ نقشه مختلف برای بخش چندنفره نیز باشیم. پالیگان ادعا می‌کند، این اطلاعات در آگهی جدید Call of Duty: Infinite Warfare به اشتراک گذاشته شده‌اند.

این آگهی، که به نظر می‌رسد از سوی یک خرده‌فروش کانادایی منتشر شده، بیان می‌کند که Infinite Warfare نام ندای وظیفه بعدی خواهد بود و قرار است در تاریخ ۱۴ آبان‌ماهِ ۹۵ (مصادف با ۴ نوامبر سال ۲۰۱۶) عرضه شود.

آگهیِ منتشر شده ادعا می‌کند، ندای وظیفه جدید در تاریخ ۱۴ آبان سال جاری عرضه خواهد شد

بر طبق اطلاعات منتشر شده از این آگهی، نسخه استاندارد بازی حدودا ۸۰ دلارِ کانادایی (که تقریبا برابر ۶۰ دلار آمریکایی است) قیمت خواهد داشت و نسخه Legacy - که گفته شده حاوی ریمستر Call of Duty 4: Modern Warfare نیز خواهد بود - با قیمت ۱۱۰ دلار کانادایی (۸۸ دلار آمریکایی) به فروش خواهد رسید.

تصویر زیر که چندوقت پیش در انجمن ردیت منتشر شد، نشان می‌دهد که قرار است نسخه ریمستر Call of Duty 4 از ۱۰ نقشه در بخش چندنفره پشتیبانی کند. (نسخه اصلی بازی Call of Duty 4، جمعا از ۲۰ نقشه چندنفره پشتیبانی می‌کرد که ۴ عدد از آن‌ها، به‌وسیله بسته الحاقی به بازی اضافه شده بودند.)

codmwremasterad.0

 اکتیویژن معمولا هر ساله در همین روزها بازی جدید مجموعه ندای وظیفه را معرفی می‌کند. بازی Infinity Warfare، به وسیله استودیو اینفینیتی‌ وارد در دست توسعه است؛ سازنده‌ای که وظیفه ساخت سری بازی‌های Modern Warfare  از این مجموعه را بر عهده داشت. آخرین بازی ساخته شده توسط این استودیو، Call of Duty: Ghosts بود.

چندی پیش نیز اکتیویژن اعلام کرده بود که امسال در نمایشگاه E3 2016، غرفه‌ای نخواهد داشت و به جای آن بازی‌های خود را از طریق شُرکایش مانند سونی نمایش خواهد داد. بنابراین بازی بعدی مجموعه ندای وظیفه، در غرفه سونی به نمایش در می‌آید. برای دریافت اطلاعات بیشتر باید تا مراسم E3 2016 صبر کرد و دید که سازندگان، چه برنامه‌هایی برای عرضه ندای وظیفه جدید دارند.

نظرات خود را در این‌مورد، با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده