نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۷

تعداد کاربران بازی Hearthstone از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشت

کمپانی بلیزارد پس از عرضه بسته‌ الحاقی جدید بازی Hearthstone با نام Whispers of Old Gods، اعلام کرد که تعداد کاربران این بازی کارتی، مرز ۵۰ میلیون نفر را رد کرده است. با زومجی همراه باشید.

به‌نظر می‌رسد که بازی رایگان Hearthstone: Heroes of Warcraft کمپانی Blizzard در حال تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین بازی‌های این کمپانی است؛ چرا که بلیزارد اخیرا رسما اعلام کرد که تعداد کاربران این بازی بر روی پلتفرم‌های مک، ویندوز، اندروید و iOS، توانسته رقم ۵۰ میلیون نفر را پشت سر بگذارد. این خبر در حالی اعلام شده که تقریبا دو ماه پیش و در فوریه بود که بلیزارد اعلام کرد تعداد کاربران این بازی مرز ۴۰ میلیون نفر را رد کرده و در همین فرصت کوتاه ۱۰ میلیون نفر دیگر هم جذب بازی شده‌اند.

این در حالی است که تقریبا سال گذشته همین موقع بود که بلیزارد رسیدن کاربران بازی به ۳۰ میلیون نفر را جشن گرفت و حال هارت‌ استون پس از گذشت دو سال از عرضه‌اش، توانسته ۵۰ میلیون کاربر را جذب دنیای سرگرم‌کننده خود کند. جدید‌ترین بسته‌ الحاقی این بازی هم با نام Whispers of the Old Gods در تاریخ ۷ اردیبهشت عرضه شد که ۱۳۴ کارت جدید را به بازی اضافه می‌کند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده