نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

کلیف بلزینسکی: امیدوارم مایکروسافت سری Gears of War را خراب نکند

کلیف بلزینسکی، خالق بازی‌های Gears of War، نگران است که مبادا مایکروسافت نام این مجموعه را خراب کند. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

با آنکه کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) دیگر در ساخت بازی‌های Gears of War نقشی ندارد، اما آن‌طور که پیداست همچنان برای سرنوشت این مجموعه اهمیت قائل است. او که این روزها در استودیوی باس کی پروداکشنز سرگرم ساخت بازی LawBreakres است، اخیراً در گفت‌وگویی با وب‌سایت ویدیوگیمر در مورد آینده‌ی Gears of War که نسخه‌ی جدید آن به وسیله استودیوی کوالیشن (The Coalition) در دست ساخت قرار دارد، اظهار نگرانی کرده است. بلزینسکی در گفت‌وگو با ویدیوگیمر عنوان کرد:

اکنون سری Gears of War در [اختیار] مایکروسافت قرار دارد و امیدوارم که [این کمپانی] آن را خراب نکند. [برای آن‌ها] آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در ادامه، به احساسات متناقض‌اش در مورد مایکروسافت و وضعیت Gears of War اشاره کرد و گفت:

این قضیه از جهاتی شبیه به آن است که از نامزدتان جدا شده باشید و در عین اینکه دوست دارید نظاره‌گر ازدواج او باشید، دل‌تان نمی‌خواهد او با کسی خوش‌تیپ‌تر از شما وصلت کند!

بلزینسکی در سال ۲۰۱۲ از استودیوی اپیک گیمز، سازنده‌ی سابق Gears of War جدا شد و در سال ۲۰۱۴ استودیوی باس کی پروداکشنز را تاسیس کرد. دو سال پس از جدا شدن بلزینسکی از مجموعه Gears of War، مایکروسافت امتیاز بازی را خریداری کرد و ساخت نسخه‌های بعدی آن را به راد فرگوسن (تهیه‌کننده سابق اپیک گیمز) و استودیوی کوالیشن سپرد.

جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه، یعنی Gears of War 4، هم‌اکنون در وضعیت آزمایشی به سر می‌برد و قرار است در ۱۱ اکتبر امسال (۲۰ مهرماه) برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شود.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده