نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

سازمان ESRB درجه‌بندی سنی بازی Uncharted 4 را تعیین کرد

بنیاد درجه‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی (ESRB)، درجه سنی نوجوانان (Teen) را برای بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End تعیین کرده است. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بالاخره سازمان ESRB رده‌بندی سنی بازی Uncharted 4: A Thief's End را تعیین کرد. اگرچه با دیدن چند نمایش اول این اثر فکر می‌کردیم که بازی حال و هوای تاریک و خشنی دارد، اما براساس اعلام سایت ESRB، بازی Uncharted 4: A Thief's End همانند بازی‌های قبلی این سری، درجه‌ سنی نوجوانان (Teen) را دریافت کرده است.

شما می‌توانید توضیحات کامل ESRB را در پایین بخوانید:

بازی Uncharted 4: A Thief's End، یک بازی اکشن ماجراجویی است که نقش اصلی آن را نیتن دریک ایفا می‌کند که او در این بازی به جستجوی گنج باستانی گمشده می‌رود. در این بازی، بازیکنان به کاوش آثار باستانی می‌روند؛ آنها در طول بازی  از اسلحه‌های پیستول، ماشین گان، راکت لانچر و نارنجک برای کشتن تبهکاران، سربازان و مزدوران استفاده می‌کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند با روش‌های مخفی‌کاری و نبردهای تن به تن (مانند خفه کردن، شکستن گردن و مشت زدن) دشمنان را ازبین ببرند. درگیری‌های واقع گرایانه‌ای در بازی مانند تیراندازی، انفجارهای عظیم و پاشیدن خون وجود دارد. تعدادکمی سکانس از خشونت شخصیت‌های بازی (مانند درگیری با چاقو یا چماق) به تصویر کشیده شده است؛ در سکانسی زمانی که شخصیت‌های بازی قصد فرار از زندان را دارند، یک نگهبان بی‌دفاع را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. در طول بازی شخصیت‌های بازی دخانیات استعمال و از الفاظ ناشایستی استفاده می‌کنند.

بازی آنچارتد ۴ در روز ۲۱ اردیبهشت به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده