// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

اضافه شدن شخصیت جدید و نرخ فریم ۶۰ به نسخه های کنسولی بازی Smite

بازی مهیج و سرگرم کننده‌ی Smite، محصول استودیو های-رز، هفته‌ی آینده در جدیدترین بروز رسانی که مختص نسخه‌های کنسولی بازی یعنی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است، در کنار اضافه کردن شخصیتی جدید، پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰ را نیز به بازی اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

اگر از علاقه مندان به بازی‌های میدان نبرد چند نفره‌ی آنلاین یا MOBA باشید، بدون شک یکی از بازی‌هایی که باید تجربه کنید Smite، محصول کمپانی Hi-Rez است که با تلفیق این سبک و زاویه‌ی دید سوم شخص تجربه‌ی نابی را به شما منتقل خواهد کرد. در تازه‌ترین خبر این بازی اینکه بروز رسانی نسخه‌ی 3.6 آن برای نسخه‌های کنسولی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار است هفته‌ی آینده منتشر شود که علاوه بر اضافه کردن یک شخصیت جدید به بازی، یک حالت محدود به زمان و همچنین پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰ را نیز به همراه خواهد داشت. پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰ که پیش‌تر و در بروز رسانی قبلی این بازی در قالب Option اضافه شده بود، این‌بار بصورت پیشفرض و برای تمامی بازیکنان این کنسول‌ها فعال خواهد بود.

Smite، یکی از بهترین بازی‌های رایگان است

شخصیت مونث جدیدی که قرار است به بازی اضافه شود جینگ وِی (Jing Wei) نام دارد که معروف به رازنگهدار است. او که جزو گروه شکارچیان یا Hunters محسوب می‌شود دارای سرعت بالا و حرکات سریع و غیر قابل پیش‌بینی است که او را منحصر بفرد می‌کند. وی به محض ترک کردن محل امن هر تیم یا به اصطلاح Fountain می‌تواند به پرواز درآید و به مدت ۵ ثانیه از بالا به دشمنان نگاه کرده و بر سر آنان فرود آید! قابلیت دیگر وی جابه‌جا شدن بسیار سریع در زمین یا هواست که به هنگام عقب نشینی بسیار کارآمد است. یکی دیگر از قابلیت‌های وی افزایش موقتی قدرت و ضربات حیاتی یا Critical Chances است که می‌تواند منجر به صدمه دیدن بیشتر دشمنان اطراف او شود. تعدادی از عکس‌های شخصیت‌های این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

آخرین موردی که به واسطه‌ی بروز رسانی 3.6 به این بازی زیبا اضافه می‌شود رخداد فرار از دنیای زیرین یا Escape From the Underworld است که هم‌اکنون در نسخه‌های پی‌سی بازی در حال برگزاری است. این رخداد موجب تغییر ظاهر مسابقات سبک آرنای بازی به شکل جهنم و پس از آن اضافه شدن یک مبارزه‌ی ۵ در مقابل ۵ با نام Bonus Round می‌شود که بسیار مهیج است. در این مبارزه هر ۱۰ مبارز سبک آرنا در وسط میدان نبرد و در محاصره‌ی مواد مذاب گرد آمده و تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنند. اگرچه نتیجه‌ی این مبارزه از نتیجه‌ی آرنا جداست و تنها به تیم برنده مقداری امتیاز Favour بیشتر خواهد داد، اما هیجانی بسیار عالی را به بازیکن منتقل می‌کند. علاوه بر موارد ذکر شده، این رخداد به بازیکن این امکان را می‌دهد تا امتیازات اضافی، تم‌ بازی با موزیک جدید، آیکون، قاب جدید هنگام بارگزاری بازی (قابی که در اطراف تصویر شخصیت مورد علاقه‌ی شما در بازی نمایش داده می‌شود) و همچنین پوسته‌های جدید برای برخی از شخصیت‌های بازی را باز یا به اصطلاح Unlock کند. این رخداد از این بروز رسانی آغاز و تا بروز رسانی بعدی یعنی 3.7 که قرار است امکانات و آیتم‌های بیشتری را به بازی اضافه کند، برقرار خواهد بود.

وجود سبک‌های متنوع از جمله نقاط قوت بازی Smite است

این بروز رسانی تغییرات عمده‌ای نیز در توانایی‌های شخصیت‌های بازی می‌دهد. از جمله می‌توان به افزایش زمان شارژ مجدد (Cooldown) یکی از قدرت‌های شخصیت اُدین (Odin) از ۶۰ به ۷۵ ثانیه، بهبود یافتن یکی از قدرت‌های شخصیت هِل (Hel) و افزایش توانایی وی در دفع محاصره (Crowd Control) و افزایش قدرت شخصیت سیلا (Scylla) در ابتدای بازی اشاره کرد. در بخش آیتم‌های بازی نیز می‌توان بهGenji's Guard اشاره کرد که دیگر "کاهش تاثیر محاصره" جزو آثارش نیست اما در عوض باعث کاهش ۱۰٪ زمان بارگزاری مجدد در حالت عادی و همچنین کاهش ۲ ثانیه‌ای در هر بار اصابت ضربات جادویی (Magical Ability Damage) خواهد شد، اشاره کرد. البته مورد دوم هر ۳۰ ثانیه یکبار و تنها به شرط اینکه بازیکن پیش‌ از آن یک آیتم Cooldown خریداری کرده باشد، اتفاق خواهد افتاد . علاوه بر موارد بیان شده، چندین پوسته‌ی جدید برای برخی از شخصیت‌ها نیز اضافه شده که در بالا آنها را مشاهده کردید. این بروز رسانی در تاریخ ۷ اردیبهشت (۲۶ ماه آپریل) برای ایکس‌باکس وان و روز بعد از آن نیز برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همانطور که در بالا نیز ذکر شد، این بروز رسانی پیش‌تر برای نسخه‌های پی‌سی این بازی منتشر شده است.

آیا شما نیز به جمع بازیکنان این بازی پیوسته‌اید؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد بازی Smite با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده