// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

تاریخ انتشار بسته الحاقی Legion بازی World of Warcraft اعلام شد

کمپانی بلیزارد تاریخ انتشار بسته‌الحاقی Legion بازی World of Warcraft را اعلام کرد که بر اساس آن ۹ شهریور شاهد عرضه این DLC خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

اخیرا کمپانی بلیزارد به صورت رسمی خبر از عرضه ششمین محتوای الحاقی بازی World Of Warcraft در تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور) داده است. نسخه‌های متنوعی از این بسته‌الحاقی از هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است که هریک امتیاز‌های ویژه‌ای دارند. برای مثال با پیش‌خرید می‌توانید پیش از موعد به کلاس Demon Hunter دسترسی داشته باشید که برای اولین بار در بسته‌الحاقی Legion به بازی اضافه خواهد شد. این امتیاز باعث می‌شود تا پیش از عرضه DLC،‌ با شخصیت خود بازی کرده و بتوانید وی را به سطح ۱۰۰ برسانید. تاریخ دقیق این موعد دسترسی زودهنگام در آینده توسط Blizzard اعلام خواهد شد.

اولین بار در جریان رویداد BlizzCon 2015 بود که کمپانی بلیزارد اعلام کرد Legion تابستان سال جاری عرضه خواهد شد و جزییاتی از محتویات آن نیز ارائه کرد. برای مثال یک منطقه کاملا جدید با نام Broken Isles در این بسته به بازی اضافه خواهد شد و محدودیت سطح شخصیت هم از ۱۰۰ به ۱۱۰ افزایش پیدا می‌کند. همچنین در یک اتفاق غیرمنتظره، شخصیت منفی بسته‌الحاقی Burning Crusade در این DLC به عنوان یک شخصیت مثبت بر‌می‌گردد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده