نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

مسابقات Dota 2: جدول مرحله اصلی Weplay league بدون حضور Fnatic معرفی شد

کمتر از یک هفته دیگر به آغاز فصل سوم تورنمنت Weplay League بازی Dota 2 باقی مانده است و نحوه گروه‌بندی رقابت‌ها بدون حضور تیم Fnatic اعلام شد تا Ad Finem جایگزین آن‌ها شود. با جزئیات بیشتری از خبر همراه زومجی باشید.

تیم Fantic که این روزا حسابی بدون حضور کاپیتان خود در حال درخشش است به خاطر مشکلات مسافرت و فاصله کم این دوره از مسابقات Weplay League با تورنمنت ESL One مانیل اعلام کرد که در این دوره شرکت نخواهد کرد و با توجه به تصمیم مسئولان Weplay League تیم Ad Finem که در گروه خود مکان دوم را کسب کرده بود جایگزین آن‌ها شد تا هشت تیم مرحله LAN تکمیل شوند.

بر این اساس در گروه اول تیم‌های زیر قرار دارد:

Weplay-League-Group-One-Dota-2-Zoomg

حضور Liquid و Na'Vi می تواند بازی‌ها این گروه را حساس جلوه دهد. Dendi و همراهانش در تورنمنت Starladder| i_League با کسب مکان دوم دوباره اسم خود را سر زبان‌ها انداختند و Liquid نیز بدون شک یکی از بهترین مجموعه‌های چند ماه اخیر است. تیم‌های Elite Wolves و Spirit هر چند شانس کمی برای صعود به جدول برنده‌ها دارند اما نتایج اصلی تا شروع رقابت‌ها مشخص نخواهد شد.

اما گروه دوم و تیم‌های حاضر در آن که بدین شرح است:

Weplay-League-Group-Two-Dota-2-Zoomgمسلما تمام علاقه‌مندان چشم به بازی‌های این گروه دوخته‌اند تا عملکرد تیم جدید EG را بسنجند. بعد از جدایی دو مهره اصلی این مجموعه یعنی UNiVeRsE و Arteezy که منجر به پیوستن دوباره Aui-2000 و Bulba شد، باید دید این تیم همچنان جز مدعیان و بهترین تیم‌ها بازی Dota 2 تلقی می‌شود یا خیر. با توجه به حضور Vega ،MVP و Ad Finem  در این گروه هیچ چیز از قبل قابل پیش بینی نخواهد بود. شهر کیو اکراین در تاریخ ۲۸ آپریل تا ۱ می (۹ تا ۱۳ اردیبهشت) با جایزه ۲۵۰ هزار دلاری میزبان تیم‌های شرکت کننده است.

منبع: Gusogamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده