نویسنده: پدرام بهادری
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه بازسازی شده Shadow Complex اردیبهشت ماه برای پلی‌ استیشن 4 منتشر می‌ شود

به گفته وبلاگ پلی‌استیشن، نسخه بازسازی شده بازی Shadow Complex در تاریخ ۱۴ اردیبهشت برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی که برای اولین بار در ماه دسامبر معرفی شد، اولین بازی است که این بازی ۲/۵ بعدی برروی کنسولی از شرکت سونی عرضه می شود. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت (Microsoft) و استودیو بازی‌سازی چِیر اینترتینمت (Chair Entertainment) در ابتدا بازی Shadow Complex را در سال ۲۰۰۹ تنها در شبکه ایکس‌باکس لایو و بخش بازی‌های آرکید منتشر کردند. استودیو سازنده مدتی پیش در جریان مراسم اهدای جوایز بازی‌های ویدیویی، اعلام کرد که نسخه بازسازی شده‌ای از این بازی پلتفرمر را برای سخت‌افزار‌های پیشرفته یعنی کامپیوتر‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد کرد. هر چند قبل از آن که نسخه بازسازی شده Shadow Complex قدم به دنیای کنسول‌ها بگذارد، سازندگان نسخه کامپیوتری آن را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار عموم قرار دادند.

نسخه رایگان بازی دیگر در دسترس نیست اما از حالا به بعد دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی می‌توانند نسخه بازسازی شده Shadow Complex را خریداری کنند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده