نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

فروش بازی Rocket League از مرز ۱۴ میلیون نسخه عبور کرد

بازی مستقل و تحسین شده Rocket League توانست خیلی زود محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمرها پیدا کند. حالا استودیو سازنده این بازی در شبکه اجتماعی توییتر خبر از فروش ۱۴ میلیونی آن روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی داده است.

وقتی Rocket League به عنوان یک بازی مستقل عرضه شد شاید کمتر کسی به امروز و موفقیت بی‌نظیر آن فکر می‌کرد؛ این که یک بازی ناشناخته با سبکی عجیب، حالا به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های روز تبدیل شود تا جایی که روزانه هزاران نفر وارد بازی شده و به انجام آن می‌پردازند.

استودیو سایانیکس که مسئول ساخت Rocket League است امروز در شبکه اجتماعی توییر گفت:

یک خبر عالی! Rocket League حالا بیش از ۱۴ میلیون بازیکن دارد. از همه شما ممنونیم!

این تعداد بازیکن اعلام شده مربوط به هر سه پلتفرم بازی یعنی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی است.

Rocket League به لطف یک ماه قرار گرفتن به صورت رایگان در سرویس پلی‌استیشن پلاس، خیلی زود در ردیف بازی‌های میلیونی قرار گرفت. جذابیت و کیفیت بازی باعث شد تا تبلیغات دهان‌به‌دهان خیلی زود Rocket League را به یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقل چند سال اخیر تبدیل کند.

البته مشخص نشده که سهم هر کدام از پلتفرم‌ها از این فروش ۱۴ میلیون نسخه‌ای چگونه است با این حال حدس این موضوع که فروش این بازی روی پلی‌استیشن 4 بیشتر بوده چندان مشکل نیست. احتمالا پس از آن،‌ پی‌سی در جایگاه دوم و ایکس‌باکس وان که بازی را یک ماه پیش دریافت کرد، در جایگاه سوم قرار دارد.

منبع: Attackthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده