نویسنده: پدرام بهادری
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

تماشا کنید: دانلود دوباره دموی P.T با روشی نسبتا پیچیده

تیزر قابل بازی P.T که برای بازی پرحاشیه Silent Hills ساخته شده بود، پس از لغو شدن این بازی، از فروشگاه پلی‌استیشن حذف شد، اما به تازگی روشی جدید و نسبتا پیچیده برای دانلود دوباره آن ارائه شده است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

هیدئو کوجیما، خالق سری «متال گیر سالید»، دموی کوتاهی به نام P.T را برای بازی ترسناک لغو شده‌اش یعنی Silent Hills طراحی کرده بود؛ نورمن ریداس، بازیگری که احتمالاً او را با کمان زنبورکی‌ مرگبارش در سریال محبوب «مرده متحرک» (The Walking Dead) بشناسید، قرار بود نقش شخصیت اصلی Silent Hills را ایفا کند اما کونامی (Konami) پس از جدایی کوجیما از این شرکت، دموی بازی را از روی فروشگاه پلی‌استیشن حذف کرد. به این ترتیب، تیزر قابل بازی سایلنت هیلز برای همیشه از این فروشگاه برداشته شد، اما حالا به نظر می‌رسد که روشی برای دانلود دوباره این دموی ترسناک وجود دارد. البته اگر این تیزر را در همان زمان انتشار و قبل از حذف شدنش دانلود نکرده نباشید، در حال حاضر دیگر شانسی برای دریافت آن نخواهید داشت.

این روش توسط وب‌سایت Wololo ارائه شده است و شامل متصل کردن رایانه شخصی به پلی‌استیشن 4 و استفاده از آن به عنوان پروکسی می‌شود. مراحل اجرای این روش به شرح زیر است:

ابتدا باید نرم‌افزاری به نام SUWI را دانلود و نصب کنید. پس از آن، یک نرم‌افزار تشخیص آی‌پی (IP Checker) دانلود کنید، آدرس آی‌پی خود را بنویسید و پلی‌استیشن 4 را بوت نمایید. در قسمت تنظیمات کنسول به بخش شبکه (Network) و سپس تظیمات اینترنت بروید؛ تنظیمات دستی و شبکه درست را انتخاب کنید. سپس گزینه اتوماتیک را برای تنظیمات آدرس آی‌پی انتخاب کنید. نام هاست DHCP را تغییر ندهید. گزینه‌های اتوماتیک را برای تنظمیات DNS و MTU و سپس گزینه Use For Proxy Server را انتخاب کنید. آدرس آی‌پی خودتان را وارد کرده و عدد پورت را روی 808 بگذارید. در نهایت گزینه بعدی را انتخاب نمایید تا تنظیمات کامل شود. حال می‌توانید به قسمت Library رفته و از آنجا دموی P.T را دوباره دانلود کنید.

سایت یوروگیمر روش بالا را انجام داده و ویدیویی آموزشی از آن‌ تهیه کرده است. اگر قصد دانلود دوباره دموی قابل بازی سایلنت هیلز را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیو زیر را تماشا کنید:

 

|

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده