// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

عکس های زیبا از اپیزود دوم بازی Hitman

پس از انتشار اپیزود اول از بازی زیبای Hitman، محصول آی‌او اینتراکتیو، حال نوبت به انتشار تصاویر و ویدیوهای اپیزود بعدی رسیده است. در جدیدترین این تصاویر می‌توانید عکس‌های بسیار زیبای اپیزود دوم این بازی را مشاهده کنید. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

اپیزود دوم بازی جذاب و محبوب Hitman، محصول مشترک IO Interactive و اسکوئر‌ انیکس به عنوان ناشر،  همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، طبق زمانبندی‌های قرار است در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه (۲۶ ماه آوریل) منتشر شود. هم اکنون نیز تعدادی عکس بسیار زیبا از این بازی منتشر شده که می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید. پس از انتشار اپیزود اول که در شهر پاریس جریان داشت، اپیزود دوم از این بازی قرار است بازیکن را به سواحل زیبای مدیترانه و شهر ساحلی ساپینزا در ایتالیا ببرد. اپیزود سوم نیز که قرار است در اوایل یا اواسط خرداد ماه عرضه شود در کشور مراکش جریان خواهد داشت.

کسانی که پیش‌تر نسخه‌ی کامل بازی Hitman را خریداری کرده‌اند، پس از انتشار اپیزود دوم تنها کافی است آن را دانلود کرده و از اجرای آن لذت ببرند. اما آن دسته که نسخه‌ی ابتدایی یا Intro بازی را سفارش داده‌اند برای خرید سایر اپیزودها بصورت کامل باید ۴۲ دلار هزینه کنند. در حالی که بهای اپیزود دوم به تنهایی ۹ دلار خواهد بود.

قرار است این بازی زیبا در قالب ۷ اپیزود منتشر شود که تا پایان تابستان پیش‌رو این فرآیند به اتمام خواهد رسید در حالی که انتشار نسخه‌ی فیزیکی آن تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است. بازی Hitman در تاریخ ذکر شده برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Hitman از دایرکت‌ایکس 12 بطور کامل پشتیبانی خواهد کرد و همچنین از دلایل کارگردان این بازی برای اپیزودیک شدن آن مطلع شدید. در مطلبی دیگر نیز از سیستم مورد نیاز بازی آگاه شدید.

آیا شما اپیزود اول Hitman را بازی کرده‌اید؟ نظرات خود را در مورد اپیزود اول و دوم این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG 247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده