نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰

یک خرده فروش Titanfall 2 را برای عرضه در سال ۲۰۱۶ لیست کرد

بر اساس لیست فروشگاه گیم، خرده فروش انگلیسی، بازی Titanfall 2، استودیوی ری‌اسپاون، در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. . با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

به نقل از سایت ویدئوگیمر، هم‌اکنون صفحه‌ی مربوط به تایتانفال ۲ در وب‌سایت  GAME برای تاریخ عرضه‌ عبارت «تأیید شده برای ۲۰۱۶» را بکار برده است. ممکن است این فقط یک تاریخ موقتی باشد، هر چند عرضه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۶ با گزارش‌های قبلی سازگاری دارد.

الکترونیک آرتز هفته‌ی قبل به طور رسمی از Titanfall 2 رونمایی کرد، اما تاریخ یا پنجره زمانی خاصی را برای عرضه‌ی آن مشخص نکرد. هر چند این اولین باری نیست که از عرضه‌ این بازی در سال ۲۰۱۶ صحبت به عمل می‌آید، همچنانکه یک شرکت اسباب بازی سازی نیز اوایل امسال عرضه در سال ۲۰۱۶ را برای آن پیش‌بینی کرده بود.

به طور رسمی، Titanfall 2 برای عرضه در نیمه‌ی دوم سال مالی شرکت الکترونیک آرتز برنامه ریزی شده است. این بازه‌ی زمانی از اکتبر ۲۰۱۶ تا مارس ۲۰۱۷ (مهر ۹۵ تا فروردین ۹۶) را در بر می‌گیرد. همچنین در این بازه‌ی زمانی Mass Effect Andromeda و بازی دیگری از سری اصلی Battlefield عرضه خواهند شد.

در حالی که رونمایی کامل از بازی در کنفرانس E3  الکترونیک آرتز انجام خواهد شد، فعلاً شما می‌توانید به تماشای ویدئوی رونمایی بازی که قبلاً در زومجی قرار گرفته بپردازید. احتمالاً در همان کنفرانس از تاریخ عرضه‌ی بازی نیز آگاه خواهیم شد.

نسخه‌ی اول تایتانفال در سال ۲۰۱۴ و برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه شد. هر چند دنباله‌ی این بازی همچنان که در شایعات هم آمده بود برای هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بنا بر گزارش‌های، این بازی از یک بخش تک نفره‌ی مناسب بهره خواهد برد، حالتی که در تایتانفال اصلی وجود نداشت.  همچنین می‌دانیم که تیم توسعه دهنده‌ی تایتانفال ۲ حدود ۳۰ درصد بزرگتر از تیمی است که در سال ۲۰۱۴ روی نسخه‌ی اصلی بازی کار می‌کردند و همچنین امکان دارد یک نمایش تلویزیونی جانبی از بازی نیز در حال ساخت باشد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده