نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰

بانجی: اشتباهاتی که در نخستین بسته‌ی الحاقی Destiny انجام دادیم را تکرار نمی‌کنیم

استودیوی بانجی پیشتر بسته الحاقی برای بازی Destiny  ارائه کرده بود که ظاهرا مشکلاتی داشت، حال قصد دارد بسته الحاقی جدیدی ارائه کند، اما این استودیو متعهد شده که اشتباهات قبل را تکرار نخواهد کرد. با زومجی همراه باشید.
لوک اِسمیت، یکی از اعضای استودیوی بانجی اعلام کرد که تیم آن‌ها اشتباهاتی در سیستم غارت (Loot) بسته‌ی الحاقی The Dark Below انجام داده، اما در دومین بسته‌ی الحاقی Destiny این اشتباهات را تکرار نمی‌کند. اِسمیت، در توضیحات دقیق خود گفت:
فلسفه‌ی سیستم لوت Destiny باتوجه به اجراشدن آن و عکس‌العمل بازیکنان روز به روز بهتر می‌شود.
بانجی از طریق بخش  Vault of Glass و Crota’s End ارزیابی‌های جدیدی را برای سیستم غارت و جایزه دهی بازی انجام داده است. اعضای استودیو متوجه افزایش آیتم‌ها و صدمه‌دیدن سیستم پرک بازی شدند و تصمیم به بهبود در سیستم غارت بازی گرفتند.
با انجام این اشتباه از سوی بانجی، حدود سه میلیون از خریداران بسته‌ی الحاقی The Dark Below توانستند Raid جدید بازی را در طول ۲۷ دقیقه به اتمام برسانند! پس از گذشت چند ساعت و دیدن این آمار خیره‌کننده، بانجی بروزرسانی جدیدی را برای بازی منتشر و این مشکل بزرگ را رفع کرد. Raid های بازی Destiny به سخت بودن معروف هستند و اتمام هرکدام از آن‌ها چندین ساعت طول می‌کشد، بنابراین اتمام این بخش در طول ۲۷ دقیقه خبر از یک مشکل بزرگ در بازی را می‌داد. بازی Destiny و بسته‌ی الحاقی The Dark Below، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. دومین بسته‌ی الحاقی Destiny با نام  House of Wolves، در آینده‌ای نزدیک برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه خواهد شد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده